Yes! Echt L1 en prijs!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Yes! Echt L1 en prijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 10:12

Gister wedstrijd gehad in Almere, manege Pampushout. Het was de derde keer dat ik met Ryan in de L1 starte. Met inrijden had ik hulp van mijn instructrise wat mij echt geholpen heeft! En het eerste proefje was hij bang voor een groene deur waardoor ik wat gespannen was, en hij ook, waardoor hij wel allerter was en niet zo diep liep als normaal Knipoog. Dat had ons dus alleen maar voordeel opgegeven deze keer, al was ik al mijn energie kwijt na dat proefje Haha!. Bij het afgroeten in het eerste proefje schrok hij nog van de spiegeling in het glas en speerde hij weg waardoor ik -2 punten had. Uiteindelijk had ik 160 punten en een 2e prijs, en als hij niet was geschrokken was ik eerste geweest want de eerste had 161 punten. Maar toch ben ik super tevreden.

Het tweede proefje was hij een stuk slomer, maar door de groene deur en het glas wat allerter. Hij sprong in de galop nog een wissel waardoor ik wat minder puntjes had voor de middengalop, maar uiteindelijk had ik toch nog 156 punten en een 4e plaats. .

Ik ben echt super trots op ons, en dat zonder les de afgelopen weken en met voornamelijk longeren. (ivm omstandigheden).

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 11:21

heey Super man!!!
Hardstikke gefeliciteerd
de volgende x gaat het dan nog beter als er niet zo veel enge dingen zijn Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 14:39

Zo hé, op beide proeven een winstpunt! En nog prijzen ook! GEfeliciteerd hoor! Zijn blijkbaar meer paarden die het binnen eng/spannend vinden... Wordt vast alleen maar beter als jullie langer aan het rijden zijn!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 10:06

Dank jullie wel, ben echt super trots.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:01

gefeliciteerd lekker is dat he nu ben je echt L1 !

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:43

Hey An, proefjes zagen er ook echt netjes uit! De problemen die de groene deur opleverde had je mooi opgelost en vond het te diep lopen dit keer echt meevallen. Super meis, mag je ook echt trots op zijn! OK dan!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:21

Goed zeg! Gefeliciteerd hoor!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:57

super goed,gefeliciteerd *LOL*

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 23:00

tam20 schreef:
Hey An, proefjes zagen er ook echt netjes uit! De problemen die de groene deur opleverde had je mooi opgelost en vond het te diep lopen dit keer echt meevallen. Super meis, mag je ook echt trots op zijn! OK dan!

Dank je wel! En super bedankt voor je hulp!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 13:41

Goed zeg, en nou deze lijn door trekken he Haha! Tja binnenbakken blijven ook eng, daar heeft Pride ook altijd last van Tong uitsteken

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 10:32

liza van loon schreef:
Goed zeg, en nou deze lijn door trekken he Haha! Tja binnenbakken blijven ook eng, daar heeft Pride ook altijd last van Tong uitsteken

Ik moet zaterdag in Hulshorst, dat schijnt een enge binnenbak te zijn, vlak langs het glazen raam waar hij zo bang voor is haha. Nou ja, dan leert hij dat ook maar. Ben allang blij met deze punten!

SigridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 09:48

De bak in Hulshorst is inderdaad best eng (volgens mijn paard). Ik geloof dat meerdere mensen daar last van hebben.
Ik heb daar een paar weken terug wedstrijd gehad, toen mocht je gelukkig nog 2 proeven rijden, en ik was zo trost op mijn spook.
Hij is zo'n zijkerd in vreemde binnenbakken! Daar weet Tamara onder andere meer van.
En in Hulshorst was hij zo braaf. Ik mocht gelukkig wat langer in de bak voordat ik moest beginnen (de jury was met iets bezig). En hij was echt braaf, een paar keer schrikken maar voor de rest kon ik 'm aardig blijven rijden. Was zo trots op 'm. Dus er is nog hoop. Als ik een redelijk normale proef kan neerzetten met mijn schijterd, dan lukt dat een andere echt wel.

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 10:30

Nou gefeliciteerd.. en jammer van die kleine foutjes.. Verder nog heel veel succes ermee