Bixies

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Passionato

Bixies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 23:06

Wie weet hoe dit in zijn werk gaat?? Ik Heb een hele leuke combinatie die ik lesgeef, en ze is nogal fanatiek.. Bixies leek me wel een leuk idee, maar hoe gaat dit in zijn werk?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 23:48

Hou oud is ze? En is het een A/B pony? Anders is het misschien leuker om gewoon A/B te starten..
Bij bixies loopt er iemand naast en doe je allerlei oefeningetjes voor meer info moet je ff op http://www.knhs.nl/wedstrijdsport/bixie01.asp kijken!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 08:25

Er hoeft niet per se iemand naast te lopen, mn zusje heeft ook bixie gereden met n d pony, in t begin liep mn vader er nog naast omdat ze de pony nog niet helemaal de baas was soms,maar later is ze t gewoon zelf gaan rijden

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 09:11

Idd, ik heb ook bixie gereden, er hoeft niemand iemand naast te lopen. Maar de link die Miesie gaf is wel een goede.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 19:55

Oke ik zal eens gaan kijken. het gaat er gewoon om dat ze lekker lol heeft met haard ponietje. Het meisje is 8, maar heeft niet zo heel erg veel ervaring. Het is een superleuke pony, maar wel een pittig ding af en toe. Mij lijkt het gewoon veel leuke voor het kind om zo spelenderwijs een beetje te beginnen, en lekker lol te hebben met andere kinderen enzo.