assendelft erg lollig vandaag!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

assendelft erg lollig vandaag!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 19:46

ik moest vandaag starten in assendelft in het L.
nou moest ik om 11.30 parcours lopen dus vanmorgen vroeg vertrokken want van uit hellevoetsluis is het een aardig stukkie! Tong uitsteken
dus ik kom aan na een winderig rit en wat zoeken om 11.15 aan
ik dacht ff betalen en meteen parcours lopen.
kom ik bij het secretariaat blijkt de L al te zijn begonnen Bloos!
dus kunnen regelen dat ik als laatste mocht starten.
snel paardje gezadeld en op zoek gegaan naar de los rij ring...
zoek zoek zoek Bloos
nergens te vinden wat blijkt er mochten groepjes van 5 ruiters het parcours in en minuutje of 15 a 20 losrijden waarbij 2 hindernissen mochten gesprongen worden.... Schijnheilig
nou was mijn groep al geweest erg fijn dus ik werd naar het weiland verwezen {konook doorgaan voor groen zwembad } en ik mocht voor mijn parcours rondje galloperen en hindernis 1 en 2 springen.
niet de meest beste voorbereiding maar ik was al lang blij dat de jury mee dacht OK dan!
dus ik met een gevoel van wat doe ik hier het parcours in en wat denk je sprigt die gekke knol foutloos *LOL*
had alleen in de barrage teveel haast Schijnheilig wat balken op leverde..
maar ik ben super trots op mijn beest en ben heel erg blij dat de jury zo vriendelijk was.
ben alleen benieuwd wat gomir en readytobias hebbben gedaan en of hun ook zo hebben gelachen om dit systeem Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:51

ja echt maf systeem!! Haha! maar wel leuk opgelost!!kon ik oeterma mooi het parcours ff rondrijden! en kon ze mooi aan die stomme nepkoeien en al die paraplu's wennen haha!! *LOL*
maar ik heb ook lekker gereden, ook al was Oeterma super idioot aan het doen en ik er bijna naast lag...en iemand die nog zei: nou haar veulen is net zo erg! Cool oke dan ben ik niet de enige die zo denkt Tong uitsteken

1e pc 1 balk en een 4e plek!!
2e pc: foutloos, barrage 1 balk, snelste tijd en 1e prijs
jaja ik kreeg ene beker Schijnheilig met een paraplu(werd ff uit het parcours gegraaid Knipoog ) en een miniflesje jagermeister Tong uitsteken

maar oke ik mag nu het Z in Knipoog en ik heb weer wat punten gescoord voor de JJ selectie Cool

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 19:55

ja ja jij wel maar ik hoop dat ik ze nou eindelijk ook is binnen heb dat moet toch wel met een 8e plaats grrrr
enne paraplu's zat daar hahahaah
maar is gomir niet online?
enne die borrel staat voor hengelo als ik het red hihi
maar wanneer ga je het z in?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:08

ja is goed! als we dat halen tenminste!! gomir komt strax wel een keer...
ik ga nog lang geen Z, heb net 6x gestart volgens mij

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 20:10

ok ff wahten nog dan maar je heb wel een zere gave knol onder uw bips!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:40

nelis schreef:
ik moest vandaag starten in assendelft in het L.
nou moest ik om 11.30 parcours lopen dus vanmorgen vroeg vertrokken want van uit hellevoetsluis is het een aardig stukkie! Tong uitsteken
dus ik kom aan na een winderig rit en wat zoeken om 11.15 aan
ik dacht ff betalen en meteen parcours lopen.
kom ik bij het secretariaat blijkt de L al te zijn begonnen Bloos!
dus kunnen regelen dat ik als laatste mocht starten.
De eerste L-groep was toen volgens mij aan het losspringen, ik zat namelijk bij jou in de groep en was om een uur of kwart voor twaalf aan de beurt om los te springen. Ze hebben jou wel een keer of twee geroepen om te starten en ik maar volhouden dat ik je echt nog niet gezien had Knipoog
Citaat:
snel paardje gezadeld en op zoek gegaan naar de los rij ring...
zoek zoek zoek Bloos
nergens te vinden wat blijkt er mochten groepjes van 5 ruiters het parcours in en minuutje of 15 a 20 losrijden waarbij 2 hindernissen mochten gesprongen worden.... Schijnheilig
Er was een stijlsprong en een oxer aangewezen om los te rijden(tweede parcours maar 1 hindernis), daar mocht je wel zo veel overheen als je wilde Knipoog
Maar dat niemand je even verteld had hoe het losrijden ging Verward Ik ga trouwens nooit zoeken op vreemd terrein, vraag dan altijd bij het secretariaat al hoe het losrijden geregeld is Clown

Citaat:
nou was mijn groep al geweest erg fijn dus ik werd naar het weiland verwezen {konook doorgaan voor groen zwembad } en ik mocht voor mijn parcours rondje galloperen en hindernis 1 en 2 springen.
niet de meest beste voorbereiding maar ik was al lang blij dat de jury mee dacht OK dan!
Weiland was idd nogal nat. Je hebt het wel getroffen met de jury hoor, er zijn vervelendere mensen te vinden dan dit stel
Citaat:
dus ik met een gevoel van wat doe ik hier het parcours in en wat denk je sprigt die gekke knol foutloos *LOL*
had alleen in de barrage teveel haast Schijnheilig wat balken op leverde..
Dat paardbeest van je sprong super! Vond hem trouwens ook erg leuk
Die balkjes in de barrage waren jammer, maar je hebt iig wel weer plaatsingspunten voor JJ Haha!
Citaat:
maar ik ben super trots op mijn beest en ben heel erg blij dat de jury zo vriendelijk was.
Zal ik het even doorgeven voor je Cool
Citaat:
ben alleen benieuwd wat gomir en readytobias hebbben gedaan en of hun ook zo hebben gelachen om dit systeem Tong uitsteken
Gomir heeft je nog gedag gezegd toen je ging losrijden + parcourslopen voor het tweede parcours Knipoog

Gomir had dit al een beetje verwacht. Heb dit op indoorconcoursen zonder tweede buitenbak al vaker meegemaakt en met zulk weer is het vaak even niet anders. Ik heb er niet zoveel problemen mee
Het was oorspronkelijk geloof ik ook de bedoeling dat de tweede rijhal rond deze tijd allang klaar zou zijn Clown (En waar nu het eerste begin voor de nieuwe hal lag was voorheen een buitenbak, waar je alvast wat los kan werken)

Ik heb trouwens erg fijn gereden Rondje L HC ging echt super en aangezien ik toch mijn trailer niet uit kon bouwen ben ik nog maar een rondje M gegaan(ook maar HC voor het geval het niet ging). Dat ging ook super, had een balkje op 4 en ging op twee galopsprongen door 5ab, maar daarna had ik weer helemaal mijn ritme terug en liep het super.
1.20m is eigenlijk helemaal niet zo hoog Schijnheilig (was wel weer zenuwachtig, want had na mijn glijacties in Opmeer begin augustus geen M meer gesprongen Bloos! )

Hoe had jij het tweede rondje eigenlijk gereden Verward

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:43

Gomir is dus al online inmiddels, die was even paarden biks geven en moet zo toch echt even aan de studie Haha!

Ik heb voor zover ik zo snel kan zien op maandag de 29ste trouwens geen practicum dus ik ga met je mee naar Hengelo Tab! Tong uitsteken (als het mag nauturlijk Schijnheilig )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:47

gomir schreef:
Gomir is dus al online inmiddels, die was even paarden biks geven en moet zo toch echt even aan de studie Haha!

Ik heb voor zover ik zo snel kan zien op maandag de 29ste trouwens geen practicum dus ik ga met je mee naar Hengelo Tab! Tong uitsteken (als het mag nauturlijk Schijnheilig )

als ik er heen mag ja haha Knipoog is goed hoor!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:02

Ik heb net in het reglement gekeken hoeveel er door mogen per rubriek. De 50 hoogstgeplaatste combinaties per klasse mogen naar Hengelo(ervaren en amateur apart) en vanuit Hengelo mogen de beste 20 per rubriek(e en a nog steeds apart) door naar Amsterdam.
Moet je voor de grap eens kijken hoeveel combinaties er in het klassement staan Tong uitsteken De selecties lopen nog maar tot 15 november dus heel veel zal er niet meer bijkomen denk ik

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:21

Meiden, wat erg, ik heb gewoon naar jullie zitten kijken!!! Bloos!
Potverdikkie, had ik het geweten, dat had ik jullie kunnen aanmoedigen!
Wat voor paarden hadden jullie en waaraan kon ik jullie herkennen?!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:30

Nou ja zeg Fresco Bloos Je gaat naar een springwedstrijd in Assendelft zonder mij eerst te pb-en of ik er misschien ben Clown

Ik was met een bruin paard dat zich vandaag voorbeeldig heeft gedragen(meestal ben ik te herkennen aan een hoop gestuiter Bloos ). Blauw jasje, blauw dekje met zilveren randje en blauwe beenbeschermers. Wit onderlegd hoofdstel, paard met kol en streep op neusbeen + twee witte achtervoetjes Knipoog
Volgens omstanders was hij vandaag erg tam, ik vond hem super te rijden. Hij bleef eindelijk braaf wachten. L HC ging foutloos(tweede groep ergens aan het einde), M HC ging met een balkje(aardig door die oxer voor de kantine heen Bloos ). Reed in de eerste groep als laatste en ging na de laatste hindernis nog een rondje in galop door de bak heen Haha!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:35

Oei, erg he?!
Ik heb eerlijk gezegd zoveel ruiters gezien....
Zat nog met een meisje te praten, die in het L sprong op een grote bruine (1.74).
We zagen gisteren dat er een springwedstrijd was en dachten laten we eens gaan kijken!
Ik zat aan het tafeltje bij de C, met een klein jochie! (sem)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:36

gomir schreef:
Ik heb net in het reglement gekeken hoeveel er door mogen per rubriek. De 50 hoogstgeplaatste combinaties per klasse mogen naar Hengelo(ervaren en amateur apart) en vanuit Hengelo mogen de beste 20 per rubriek(e en a nog steeds apart) door naar Amsterdam.
Moet je voor de grap eens kijken hoeveel combinaties er in het klassement staan Tong uitsteken De selecties lopen nog maar tot 15 november dus heel veel zal er niet meer bijkomen denk ik

Kunnen ze Hengelo niet gewoon overslaan dan? Het lijkt erop dat ze zich wat verkeken hebben op het aantal deelnemers.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:40

fresco schreef:
Oei, erg he?!
Ik heb eerlijk gezegd zoveel ruiters gezien....
Zat nog met een meisje te praten, die in het L sprong op een grote bruine (1.74).
We zagen gisteren dat er een springwedstrijd was en dachten laten we eens gaan kijken!
Ik zat aan het tafeltje bij de C, met een klein jochie! (sem)

Dan heb ik tijdens het M voor ik wegging nog achter jullie gestaan Haha! (wist alleen niet dat jij het was Clown )

Ik denk dat er iets minder mensen bereid waren om 175 euro in te leggen dan verwacht Lov. Als je naar de tussenstanden kijkt kun je Hengelo idd bijna overslaan(scheelt weer in de prijzenpot), alleen het Zervaren is aardig bezet zo uit mijn hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:44

In t Z-ervaren staan 44 combinaties vermeld.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 08:54

ja in het M (amateurs)iets van 25...denk niet dat daar nog eens 25 bijkomen!!
fresco: ik heb jou dan vast ook wel gezien...maar kan het me niet echt heugen! ik reed met ene blauw chabrak...kobalt blauw in de klasse M
hij was nogal ant bokken enzenz...

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 10:08

Ja, die heb ik gezien!
Moest jij dan de baan uit,of was dat er 1 in het L nog?
Dat paardje ging helemaal uit z'n dak en ze moest na drie weigeringen de baan verlaten....was jij vast niet!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 13:49

Dat was Reddytobias niet, die had het eerste parcours één balk en het tweede foutloos en een balk in de barrage

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:47

Citaat:
Gomir had dit al een beetje verwacht. Heb dit op indoorconcoursen zonder tweede buitenbak al vaker meegemaakt en met zulk weer is het vaak even niet anders. Ik heb er niet zoveel problemen mee
Het was oorspronkelijk geloof ik ook de bedoeling dat de tweede rijhal rond deze tijd allang klaar zou zijn (En waar nu het eerste begin voor de nieuwe hal lag was voorheen een buitenbak, waar je alvast wat los kan werken)

Hij had er al lang moeten staan Huilen , maar ja, eindelijk zijn ze toch met de bouw begonnen, volgende zal ie er toch wel staan...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 16:54

Het begin is er nu iig Hetja *LOL* Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meezit zodat alles vlot gaat

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:17

Wat ik gister hoorde moet het nu snel gaan, ik hoop het, mijn paard staat er recht tegen over en die staat af en toe te springen in zijn stal met al die herrie......

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:50

ja ze zeiden datie er met kerst stond....nou ik ben benieuwd!!!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:53

Vanaf nu binnen drie weken, maarja, eerst zien dan geloven, hij had er al in september helemaal moeten staan... Enige wat doen gebeurd was was dat de omheining van de paddock weg was gehaald...
Gezien de mensen die er bezig zijn denk ik dat het wel volgend jaar kerst gaat worden...... Bloos!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 18:09

3 weken...???nee dat redden ze nooit!! daar geloof ik niet in

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 18:13

Tis nu alleen nog opbouwen, funderingen alles ligt er, maar inderdaad ik geloof er zeker niet in.....Misschien de stallen maar een hele bak (rijhal...) erbij?