Ik word er helemaal niet wijzer van. Wat moet ik nou precies doen en waar moet ik me aanmelden enzo? Wanneer moet ik dat doen en bla bla bla. Me paardje staat op een pensionstal waar niemand wedstrijd rijdt. Dit wil ik wel gaan doen als me paardje en ik zo ver zijn. (Eind volgend jaar denk ik pas) Maar moet ik nou lid zijn van een manege of wat? Heb echt helemaal geen ervaring :s Alvast bedankt..
Mowtje
Geplaatst: 24-10-04 01:14
Het is allemaal niet zo moeilijk hoor!! Je moet allereerst lid worden van een rijvereniging. Je kan een vereniging bij jou in de buurt vinden op de site van de KNHS. De secretaris van de vereniging kan jou alles vertellen. Suc6
AmigosLover
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 01:15
dank je.. Rij jij toevallig ook wedstrijden want mijn paard staat in schiedam misschien dat jij ook bij een vereniging zit?? Welke dan??
Tazz
Geplaatst: 24-10-04 08:29
Hé wat leuk ik woon in schiedam. Waar sta je ? Misschien kan ik je verder helpen. Laat het maar eventjes weten.
dank je.. Rij jij toevallig ook wedstrijden want mijn paard staat in schiedam misschien dat jij ook bij een vereniging zit?? Welke dan??
Ik sta met mijn paard bij stallings 't Einde in Schiedam en ben toevallig de secretaris van rijvereniging 't Einde te Schiedam. Lid worden kan altijd. pb me maar dan kan je lid worden (als je wil) groetjes