Finale M/Z comp. Friesland 159 pnt M2

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

Finale M/Z comp. Friesland 159 pnt M2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 16:29

Heyhey,

was wel even benieuwd wie er hier allemaal verder nog mee hebben gedaan vandaag. Ik ben in ieder geval super tevreden want met deze Finale-wedstrijd heb ik mn eerste M2 winstpunt binnen !! (Trouwens 2e M2 wedstrijd, hiervoor ben ik 1x gestart en had ik 149) Helemaal happy!! Onderdelen als schouderbinnenwaarts en travers gingen niet goed (maar dat kan ie ook nog niet, tenminste, de travers). Maar had verder wel veel 7'ens dus kreeg een totaal van 159 OK dan! . Ik was daarmee 2e van de M2 maar het ging om de MZ comp. Daarmee was ik nu nog 6e geeindigt Haha! Hadden ze best wel leuk gedaan met 3dubbele rozetjes, een stalplaat, een extra prijsje (soort klokje geloof ik Clown moet ik nog even bestuderen) en nog een geldprijs (in mijn geval 10 euro Vingers aflikken )

Groetjes van Hester Pling

stormpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:56

Gefeliciteerd knap gedaan!!!Wie heeft er verder gewonnen in de M en Z?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 18:00

stormpje schreef:
Gefeliciteerd knap gedaan!!!Wie heeft er verder gewonnen in de M en Z?

De M is gewonnen door Annige Tolman met Starlight, reed nu 174 pnt in de M2 (was haar laatste M2 wedstrijd vertelde ze). Tweede was Florentine Roerink met Fifty Fifty's First Choise. 3e Marielle Kosters/ Veenstra's Promiss (had nu trouwens 148, M2).

Vierde Fronie Santema/Samyra, had nu 159 geloof ik, M1. Vijfde Jannie de Jong met Ment for Me en dan ikke 6e, dan Geertje Bouwens/Evita, Kim Alta/Steerwolden's Chester, 9e Lisa Holtrop/Indian Girl, 10e Debbie Aertssen (clubgenootje van me) met Moorland's Mark en 11e Marrit Verbeek/Lady Elegance.

Tong uitsteken Inmiddels ken ik iedereen er ook wel zo'n beetje geloof ik Tong uitsteken Weet alle uitslagen nog OK dan!

stormpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:50

Zo, knap dat je het allemaal weet zeg mooie uitslagen!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:55

lekker joh! echt super netjes..nog gecrosst vorige week?

en de Z?

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:52

super gefeliciteerd hester!!!
ja ben ook wel benieuwd naar de Z uitslagen..

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 17:59

reddytobias"]
lekker joh! echt super netjes..nog gecrosst vorige week?
[/quote]

Reservekampioen Schijnheilig Dress 170, spr foutloos, cross foutloos alleen 1,6 tijdfouten Bloos! daarme op 0,4 strafpunt van nr 1 Scheve mond Ga volgende keer (Roden) L starten

[quote="reddytobias schreef:
en de Z?

Dat weet ik eigenlijk niet, wij hadden onze prijsuitrijking om een uur of 3 en de Z begon om 4 uur, dus heb ik verder niks meer van gezien ofzo