Mn paard wou niet stilstaan!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Teddyveer

Mn paard wou niet stilstaan!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:50

Het is alweer een tijdje geleden(naja 2 oktober), maar dat maakt niet uit want grappig was het wel. Vera mijn fjordje en ik zouden voor het eerst meedoen met een groentjeswedstrijd. (Voor het eerst). Nou leuk gezelllig. Eerst toen we de binnenbak inkwamen ging ze helemaal uit dr dak. (Ze heeft nog nooit in een binnenbak gereden). Helemaal alleen in die bak met spiegels!! Nou het groeten. We waren keurig tussen de x en de a stil gaan staan en ik wou net groete Lachen n toen mevrouw geen zin meer had om stil te gaaan staan. Ze liep een rondje en ik kreeg dr niet stil. De jury zei al begin maar overnieuw. Dus ik overnieuw. Weer stilstaan. Neehoor vera niet. bekijk t maar. NOu ik dacht dus wel anders ze moest en zou stilstaan. Dus ik dr recht houden en proberen stil te zetten. Ze bleef maar lopen. Dus we naderde de bakrand. Ze moest nu wel stilstaan. Zij stilstaan (eindelijk) En ze ging met dr neus over de bak rand heen over het kozijn van het hokje waar de jury inzat en ze keek zo mooi over dat randje naar de jury!!! *LOL* Ze lagen helemaal dubbel van het lachen. Maar eigenlijk was het ook heel komisch. NOu verder is de proef wel goed gegaan. Ze ging heel erg scheuren in de drag en galop. EN aan het eind weer stilstaan. NOu weer tot de bakrand maar nu keek ze niet over het randje. Ondanks dat het slecht ging (voor haar goed want het was de eerste keer) hadden we toch 143 punten. We waren wel laatste maar met trots!! Clown

OP het papiertje van het proefje stond nog: Gezellig dat je bijons op schoot kwam zitten. Je moet nog maar hard gaan oefenen met stilstaan!

Dat ben ik nou ook wel aan het doen. Maar het gaat al veel beter met veel moeite krijg je dr nu wel stil!!! Haha!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:00

Hihi nou heb je in ieder geval een goede indruk achter gelaten Tong uitsteken

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:01

haha helemaal grappig... kvind dan 143 nog te doen, enja als je laatste bent, geeftd at helemaal nix, je moet gewoon wat harder oefenen.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:03

Mijn pony wilde vroeger ook nooit stil staan met groeten, als ze dan echt niet wilde deed k t groeten maar terwijl ze liep of in de 1 seconde die ze wel stil stond. Gewoon goed oefenen en dan gaat t over n maandje al n stuk beter!!