Betere punten als je...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

RanouK

Betere punten als je...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:36

je proef uit het hoofd leert ?

Want het geeft toch een betere indruk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:39

Volgens mij niet hoor, ik denk dat een jury hier geen rekening mee houdt.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:55

Nee hoor houd de jury niet ecth rekening mee en het heeft geen hogere beoordeling tot gevolg.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:46

Maar over t algemeen rijd je je proef dan wel beter omdat je weet wat er komt en je je beter kunt voorbereiden. Bovendien geeft t wat extra zekerheid, als een voorlezer het dan een keer fout voorleest rijd je het iig niet verkeerd. En als je je proef uit t hoofd hebt geleerd heb je m ook geoefend van te voren en weet je waar je rekening mee moet houden.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:53

Voor jezelf is het idd makkelijker omdat je je niet hoeft te concentreren op wat de voorlezer zegt, en ga je niet stressen als je het niet hoort.. ik leer altijd proef uit me hoofd en laat ook nog eens voorlezen.. dat vind ik het makkelijkst

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:54

Als je de proef een paar keer van te voren hebt geoefend dan ken je m meestal ook al uit je hoofd

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:36

Nee, uit het hoofd rijden geeft geen extra punten... Ik vind het altijd wel extra opletten. Normaal schreeuwt de voorlezer ook steeds het onderdeel wat de ruiter gaat rijden en kan ik zo meekijken. Als iemand uit het hoofd moet ik dus (nog) beter opletten of iemand niet verkeerd rijdt... en dat zou jammer zijn. Vind het wel erg lekker rustig als iemand uit het hoofd rijdt en kan daar best wel waardering voor opbrengen... maar helaas kan ik dat niet in mijn punten kwijt.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:03

nee waarom Verward Misschien omdat je voor jezelf wat zekerder op je paard zit en beter presteerd, misschien is dat de reden

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:05

Nee, maar ik heb het idee dat je dat wel een stuk zekerder over komt omdat, je dan niet op je voorlezer hoef te vertrouwen. Maar het zou raar zijn als je er meer punten voor zou krijgen!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:10

Dyyy schreef:
Nee, maar ik heb het idee dat je dat wel een stuk zekerder over komt omdat, je dan niet op je voorlezer hoef te vertrouwen. Maar het zou raar zijn als je er meer punten voor zou krijgen!

dat is dus wat ik net zei.. omdat je je zekerder voelt presteer je beter