Wow, vruchtbare dag vandaag!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tigger

Wow, vruchtbare dag vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 18:16

Vandaag is het jaarlijkse 4-dagen durende concours in Luttenberg begonnen; "Het gouden ijzer."

Ik heb me opgegeven en moest vandaag en aankomende zaterdag. In totaal 4 proeven.
Om tien uur was ik op stal en ben begonnen met vlechten, mijn stalgenootje kwam al gauw en hebben we alles ingeladen en zijn we vol goede moed vertrokken naar Luttenberg.
We waren ruim op tijd en hebben eerst even lekker een bakkie gedaan.
Het regende behoorlijk, dus het was even behelpen met opzadelen.
Ze hadden een grote circustent opgezet, daar kon je 'losrijden'.
Netty vond het maar niets en sprong zelfs nog een keer meter opzij omdat er een ander paard binnen kwam. Carmen bijna een paar tenen minder Ach gut Gelukkig sprong ze naast.

Opgestegen en eerst maar eens rustig gestapt. Ze was een stuk gespannender dan anders, maar wel handelbaar.
Na een kwartiertje zijn we de eigenlijke hal in gestapt en daar hadden ze nog een halve binnenbak om los te rijden, dat ging beter.
Nog steeds was ze druk. Ik zat zelf ook teveel te plukken van voor, maar kreeg haar niet normaal met mijn zit in een normaal tempo... Pff lastig hoor. (mooi trainingspuntje)

De eerste proef ging wel goed, paar keer weggesprongen vooor bijtende bloemen en aanvallend jute (gelukkig niet tijdens een oefening), maar verder wel netjes. Helaas 1 keer verkeerd aangesprongen, wel fijn hersteld. Ik had hier keihard een 3 voor... Schijnheilig Ik verwachtte niet al te veel, omdat ze toch wat gespannen was. Ze wordt daar trouwens wel knap van...maar het kan ook teveel spanning zijn. Er zaten super fijne stukken bij, maar ook een paar mindere, alhoewel het paar keer wegspringen niet in een oefening zelf is gebeurd, dat scheelt ook wel.
Ik wist niet wat ik kon verwachten van deze proef.
Verder was ik erg tevreden.

De tweede proef ging nog veel beter, ze was rustiger en fijner te rijden, meer bij me te houden. Ik zat niet zo te plukken. Knipoog
Ik had een gezellig achtergrond muziekje met een lekker tempo, dus dat klonk wel fijn. (waande me bijna in een kür Haha! ) Op een gegeven moment begonnen ze de scores om te roepen via de luidsprekers, waardoor ik Carmen nog amper hoorde, die heeft dus ook haar longen uit haar lichaam geblérd Haha! .
Verder ging deze proef echt heel fijn.

Fijn uitgestapt en snel naar stal terug gegaan. Paardje verzorgd, spullen opgeruimt en weer terug gegaan om de punten op te halen.
Ik was helemaal beduust: 163 en 170!! punten. Wow, gewoon 3 wp...
Echt goed!
Carmen vond ze ook meer als verdient... ik was nog steeds verrast. Maar het leek wel eerlijk, want ik heb gerust een paar 5én, maar ook veel zevens. Ook keihard een drie. Het geeft mij iig het gevoel dat er niet zomaar gepunt is. Ik ben echt trots!
En als klap op de vuurpijl, waren we nog derde ook...
Weer 20 euri erbij. Ik heb mijn geld er nog steeds uit... Cool
We hebben nu 7 wp uit 5 wedstrijden...

Carmen ontzettend bedankt voor je steun weer vandaag, you're the best Lovers

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:33

Gefeliciteerd met je punten en goed gedaan in zo'n rumoerige omgeving OK dan! !!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:36

Ja goed gedaan ,is toch altijd extra lastig met zoveel rumoer om je heen.
Congratulations Haha!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 06:55

Thanks... Party!!
Nou, ik was blij dat ze zo op mij gericht bleef, enigszins Haha! Terwijl ze toch best een angsthaas is. Dus ik ben extra trots dat ze zo dapper was...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 16:15

wauw wat onwijs goed joh!waar start je nog meer binnekort?

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 20:53

Nimber schreef:
wauw wat onwijs goed joh!waar start je nog meer binnekort?

Thanks

Zaterdag Luttenberg.
06-11 Amelo

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:05

Zozo, dat gaat lekker hoor! Gefeliciteerd OK dan!

Nu zaterdag wel 4wp halen, want er moet wel een stijgende lijn in blijven Schijnheilig Knipoog