verdorie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Femmes86

verdorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 15:48

Mijn Fries hobbelpaardje en ik gingen zaterdag gezellig weer es op wedstrijd! Khad de afgelopen weken goed getrained en haar zwakke punt (linkerstelling) veranderde langzamerhand in een rechte stelling Lachen..

Aangezien ze nog niet veel wedstrijdervaring heeft is ze altijd behoorlijk gestressed. En helaas, toen we haar bij de trailer hadden staan reed er net een vrachtwagen met zijn pieppiep achter uit, waardoor ze zo angstig werd dat ze haar touw kapot trok (spijtig voor het mooie touw *snif* )

Het inrijden ging goed!! Ze was lekker ontspannen en behoorlijk aan het showen! Ik had er veel vertrouwen in aangezien we eerder in deze bak gereden hadden en ik hier niet veel problemen met haar had gehad.

Maar ik liep nog niet een seconde in de bak en mevrouw schoot links totaal op slot! Resultaat, 144 punten en een algemeen commentaar met" je paard zit links op slot". Ze menen et!!! Verward

Balen..maar weer een ervaring rijker en op naar de volgende wedstrijd!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 16:04

Ahw, dat is idd balen!
Hopen dat het volgende keer beter gaat.
Succes.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 16:32

Dat is behoorlijk vervelend ja. Ik heb het vorig jaar ook een keer gehad. Losrijden ging prima, kom ik de ring in, pakt meneer echt gigantisch vast op links. Zo erg dat ik hem in een bepaalde hoek nog maar net in de ring kon houden (dankzij mijn grove buitenbeen). Jury had het echter niet gezien.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:38

Ah, dat is minder! Volgende keer beter.. Lachen

Waar moest je rijden?

Femmes86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 11:38

Zwaagwesteinde..Op zich niet een beroerde Friezenjury geloof ik!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 11:55

Jammer dat het niet zo goed ging als je hoopte, maar het is niet anders. En als ze zich aan één kant helemaal vastzette is 144 nog helemaal niet zo'n slecht resultaat! Gewoon lekker doortrainen, dan komt het echt wel goed!