Had afgelopen zaterdag wedstrijd in Breda, bij stal Sintels (heel mooie manege!) met Confetti als jury. Met losrijden liep Oki best wel lekker, alleen was de tikkende stroomdraad beetje eng. De 1ste proef ging wel redelijk, alleen tijdens de middendraf in de galop en 1 keer in de verkeerde galop gesprongen

Toen de uitslag: in de 1ste proef was ik 2de (van de 3) met 164 punten, mijn 2de proef was goed voor een 1ste prijs met 169 punten!! Dit zijn dus 3 wp op één dag, zo ging ik van M1+5 naar M1+8.

Op zondag had ik weer wedstrijd, nu in Haaren (thuisclub) en kon maar 1 proef rijden. Met losrijden liep oki echt helemaal geweldig, lekker ontspannen en goed aan het been. Ook tijdens de drafonderdelen ging het nog erg lekker. Toen het op X aanspringen in de linkergalop gevolgd door volte 10 meter, hier schrok oki waardoor we even stilstonden met haar kop recht omhoog. Verder was ik erg tevreden, ons mam totaal niet; zij vond het tempo veelste hoog. Na mijn proef oki maar naar huis gebracht en terug naar de manege. Hier bleek dat ik 1ste was geworden met 159 punten!!

Dus: in 3 proeven 4 wp en 2x 1ste prijs!! En van M1+5 naar M1+9, nog eentje en ik ben M2 startgerechtig. Toen mijn moeder een paar weken geleden zei dat ik rond januari 10 wp zou hebben, moest ik heel erg lachen, dat zou ik nooit halen; nu hoef ik er nog maar 1!! Ik ga nog niet meteen over, eerst nog goed oefenen op de travers linksom en dan gaan we het toch maar proberen!