Tequilla en zijn eerste concours

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Garfield

Tequilla en zijn eerste concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 10:31

Afgelopen zaterdag was het zover, Tequilla moest voor het eerst op concours. Het liep 's ochtends niet helemaal zoals gepland. Ik had Tequilla ingevlochten en kwam erachter dat ik mijn rij-jasje was vergeten. Ik kon het nog net redden om snel naar huis te rijden om hem op te halen. Kom ik bij mijn huis aan en wat denk je??? Mijn sleutels op stal laten liggen!!!!!!

Toen heb ik maar besloten om een vriendin op te bellen om te vragen of ik haar jasje kon lenen. Ik kom toch langs haar huis op weg naar stal en zij moest 's middags pas later rijden. Dat kon en daarmee was mijn probleem opgelost.

Het was op stal enorm haasten aangezien ik de trailer nog moest aankoppelen, mij moest omkleden en Tequilla moest inbandageren (de bandages waren nog niet eens opgerold). Uiteindelijk heb ik het gered!

Op concours aangekomen heb ik hem alleen uitgeladen en opgezadeld en was hij heel rustig. Bij het losrijden was hij ook heel fijn tot hij bij het doorzitten telkens dacht dat hij in galop moest gaan, hij dacht teveel na, dat moet hij gewoon niet doen.

Uiteindelijk kon ik de proef in en het was afwachten wat hij vond van de witte hekjes, de bloembakken en het juryhokje. Hij vond het allemaal prima, hij keek het juryhokje in en het was net of hij wou zeggen "goedemiddag, jullie ook hier".

Mijn dag kon niet meer stuk. Heerlijk een paard die niet van alles ziet en hoort!

Ik had 172 punten en had hiermee de 4e prijs, super of niet voor een paard die voor het eerst op concours gaat en alles eigenlijk heeft geleerd in 3 maanden tijd!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:15

Zo echt super punten zeg! Vooral als je ook nog 's een slechte voorbereiding hebt gehad!
Heb je ook foto's gemaakt, want die willen we natuurlijk wel zien he..

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 05:40

Hee super gedaan Simone!

Leuk te lezen dat ie het zo relaxt oppakt allemaal voor het eerst op concours. Heel anders dan Garfield he?

Maar stuur me even een mail of pb, want volgens mij heb ik het verhaal over Tequilla helemaal gemist.. Verward

Succes nog met je twee knolletjes! Lachen

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 07:39

miesie schreef:
Zo echt super punten zeg! Vooral als je ook nog 's een slechte voorbereiding hebt gehad!
Heb je ook foto's gemaakt, want die willen we natuurlijk wel zien he..

Nee, helaas heb ik geen foto's. Misschien de volgende keer.