M1 debuut!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Starbreeze

M1 debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 21:38

Vandaag was het dan zover! Ons 1e M1 wedstrijdje.

Met losrijden liep ze heerlijk. Toen kwam de jurywissel (en andere auto) bleek dus dat ie auto niet binnenpaste en daardoor moest de schuifdeur open blijven staan Ynz is niet zon fan van open deuren... dus ik baalde wel een beetje. Ze heeft er wel even op gekeken maar voor de rest had ik er weinig last van. Ynz was echt superbraaf, ze gaat het nog eens leren Knipoog

Ik was iig erg tevreden omdat ze zo haar best gedaan had. Maar ik vond dat we nog wel op de galop moesten oefenen omdat dat voor mijn gevoel nog niet soepel genoeg ging. Ik kan dr wel een volte 10 meter e.d. insturen maar ze loopt nog niet zoals ik het wil.

Toen de prijsuitrijking. De 2e prijs had 151 punten, dus iedereen Bloos! sjow! das laag, en toen kwam de 1e prijs en dat was ik!!!!!! Pling met 157 punten dus nog winst ook De 2e proef was ik ook 1e met 165 punten Dus mijn dag kan niet meer stuk Was trouwens de enige met winst Bloos Er reed nog iemand op een kei mooi zwart paard en dat beest dat liep dat het niet meer normaal was, en zelfs zij had geen winst dat vonden we wel raar maarja..

Ik ga ff feestvieren nu *LOL* mijn lieve Ynz....nu officieel M1

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:57

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 17:13

Hartstikke gefeliciteerd!!!! Een goed begin is het halve werk Knipoog.