Z1-debuut kon beter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emeraldo

Z1-debuut kon beter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 19:08

Gelukkig kon ik deze wedstrijd rijden. Ik had last van mijn rug, en mocht een tijdje niet rijden. Ik ben er ongeveer 3 weken van te voren weer opgestapt, en gaan oefenen. (En al 4 maanden geen les gehad vanwege mijn rug Scheve mond )

Met losrijden liep hij best lekker. Nog eventjes gesproken met Sanne (Olrike N). De ring in. Tot mijn grote verbazing was ik totaal niet zenuwachtig.

Emeraldo liep niet lekker tijdens de proef, de meeste oefeningen gingen slechter dan dat hij kon. De travers, die hij altijd super kan, liet hij niet goed zien, de uitgestrekte draf was niet helemaal zuiver, de keertwendingen kwamen niet netjes uit, de eenvoudige galopwissel dribbelde hij wat tussendoor, en het allerergste vond ik het afgroeten. Je moest vanuit verzamelde galop halthouden. Er zaten wel een stuk of 5 drafpassen tussen! Bloos!
En al die fouten terwijl hij ze allemaal netjes kan laten zien Scheve mond !

Uiteindelijk bleek ik 173 en 177 punten te hebben, en daar ben ik best tevreden mee zo voor de eerste keer, zeker na zo'n slechte proef als deze! Haha!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:14

Jaaaaaaaa heb je gezien.......

Helaas van je proef... Volgende keer beter. Hoedje was wel supergaaf
Ik had ook niet zo'n geslaagde dag, maar de bokt-members maken een revache op de volgende kringwedstrijd. Daar gaan de bokt-members weer knallen.....

Ik zie je januari wel in de ring he Knipoog

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

InekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:26

Hoi Emma,

Toch een hele mooie uitslag, Weet jij toevallig ook wat de uitslag van de rest is?

gr. Willeke OK dan!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:32

Emeraldo schreef:
Gelukkig kon ik deze wedstrijd rijden. Ik had last van mijn rug, en mocht een tijdje niet rijden. Ik ben er ongeveer 3 weken van te voren weer opgestapt, en gaan oefenen. (En al 4 maanden geen les gehad vanwege mijn rug Scheve mond )

Met losrijden liep hij best lekker. Nog eventjes gesproken met Sanne (Olrike N). De ring in. Tot mijn grote verbazing was ik totaal niet zenuwachtig.

Emeraldo liep niet lekker tijdens de proef, de meeste oefeningen gingen slechter dan dat hij kon. De travers, die hij altijd super kan, liet hij niet goed zien, de uitgestrekte draf was niet helemaal zuiver, de keertwendingen kwamen niet netjes uit, de eenvoudige galopwissel dribbelde hij wat tussendoor, en het allerergste vond ik het afgroeten. Je moest vanuit verzamelde galop halthouden. Er zaten wel een stuk of 5 drafpassen tussen! Bloos!
En al die fouten terwijl hij ze allemaal netjes kan laten zien Scheve mond !

Uiteindelijk bleek ik 173 en 177 punten te hebben, en daar ben ik best tevreden mee zo voor de eerste keer, zeker na zo'n slechte proef als deze! Haha!

bedenk je wel dat als je zelf nog niet helemaal terug in training bent je hulpen ook anders zijn..
Zeker als het ook nog eens je debuut is!

Werk aan je eigen herstel en je zult zien dat je je punten wel zult krijgen.
Succes!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:38

Olrike schreef:
Hoedje was wel supergaaf

Ja dus houden he, dat hoedje OK dan!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:47

WWWiske schreef:
Ja dus houden he, dat hoedje OK dan!

Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:56

Leuk dat je je Z1 debuut hebt gemaakt, jammer dat het niet zo goed ging. Maar je bent in principe ook pas weer net aan het trainen en je hebt er toch een poos uitgelegen en dan ook nog direct eens je debuut te maken...knap hoor. Natuurlijk jammer dat je geen wp hebt, maar dat komt vast nog wel. Ga je met hem ook bij de paarden starten trouwens?

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 06:20

Hey Willeke! Ik wist niet dat je ook hier op bokt zat!
Alleen Linda had rond de 61,..%
Nr 2 was Ellen
nr 3 was Susanne
nr 4 was jij
nr 5 was ik

Inderdaad Olrike, de volgende keer knallen we er weer tegenaan! En vanaf januari zeker! Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 07:33

Nou ik vind het toch een zeer goede prestatie! Je bent er echt n hele tijd uitgeweest zo te zien dus vind het erg knap! Volgende keer voor dat wp Knipoog

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 17:21

We zullen zien! Hij kan het wel in ieder geval Lachen