Help?!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

Help?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 21:02

Hoi,ik mag op 20 november dit jaar mee doen op Lady aan een B proefje van het NAS Stamboek,en dit is pas mijn eerste keer dat ik aan een wedstrijd mee doe,en zelfs dat ik bij een wedstrijd ben geweest (is dit mijn eerste keer).
En het gaat nou niet bepaald goed met Lady (het rijden dus) ik krijg al wel 1 keer in de week les met mijn moeder of een vriendin.
Maar het wil maar niet lukken.
Heeft iemand nog tips,voor het voorbereiden of dingen waar ik zeker wel of zeker niet op kan rekeken,want ik ben superrrrrrr zenuwappig. Scheve mond
Groetjes Elfje

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:24

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:22

Gewoon relaxen, je hoeft je geld er niet mee te verdienen en het is allemaal voor je plezier!!! Als je zelf rustig bent werkt dit een stuk lekkerder voor jezelf en voor je paard.Succes!

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:04

hey hey!
toen ik voor het eerst moest ben ik met mijn paard naar een wedstrijd gegaan waar ik NIET hoefde te rijden. ik heb daar losgereden en even het gevoel van de wedstrijd krijgen. daarna mocht ik nog even in de ring rijden enzo. ik vond dat wel heel erg helpen.

SUCCES!!!!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:52

Gewoon alles goed op tijd klaarmaken, goed slapen, opstaan, klaarmaken, vertrekken, verkennen, opzadelen en gaan met die banaan Knipoog
Je moet je niet al te druk maken, als je nu goed of slecht rijd, het is vooral de ervaring die je meemaakt die telt. In een B proef vragen ze nog helemaal niet veel, je pony moet niet perfect aan de teugel of opgericht lopen, wel nagefelijk en ontspannen. En let er ook goed op dat je je figuren perfect op de letter rijdt, daar sprokkel je ook een hoop punten mee Knipoog
veel succes met je wedstrijd

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 15:01

Ja maar nageeflijk hoeft nog niet eens want het is niet eens een officiele wedstrijd.