Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Oscar schreef:Naar mijn weten mag je met zweep rijden totdat je bij A binnenkomt en je proef begint.
Als het toegestaan is om de bak te verkennen dan mag je dat in stap/draf/galop doen en je mag de figuren rijden die jij wilt.

) zijn nogal verdeeld.

Viennanova schreef:Bij mijn weten mag je de bak niet in galop verkennen, dit heeft mijn zusje een keer gedaan omdat haar paard daar van ontspande, maar werd direct teruggefloten door de jury. Dat was niet de bedoeling, zei hij, het mag in stap en in draf, niet in galop.
En volgens mij mag je met zweep de binnenbak in, en daarna voor de proef (bij A binnekomen) de zweep afgeven.
NOT! je mag gewoon door de bak en hebt 20 seconden na het teken van de jury om te beginnen met je proef (en dat is best lang hoor!) rhijnauwen schreef:je mag met zweep en in elke gang de baan verkennen (als je niet om de baan heen kunt)
ook een leuke: een jury die zegt dat je op een volte moet blijven in de binnenbak en dat je direct moet starten na het seintjeNOT! je mag gewoon door de bak en hebt 20 seconden na het teken van de jury om te beginnen met je proef (en dat is best lang hoor!)
Scum schreef:Ik sluit me hierbij aan. Maar het was toch 45 seconden?
jury een kop als een biet.... sorrysorry,..... hihi)
en zo moet dat rhijnauwen 

rhijnauwen schreef:ik begin nu te twijfelen, kan nl. niet meer terug vinden dat het 20 sec. is geworden...... (houden we het toch gewoon op 45 sec.
)