Dus ik had gister een niewu hoofdstel gekocht, daarna dus gereden, manen getrokken, knotjes gemaakt, staart gewassen en ze zag er prachtig uit

Dus vanmorgen zijn we naar de manege gegaan, onyx met moeite in de trailer gezet wegens trailertrauma, waardoor mijn moeder dus haar hand gebroken had, en dus Ayelt en Onnie uiteindelijk toch in de trailer gekregen, gingen we met een spannend gevoel naar de wedstrijd.
Aangekomen, ik zag dus iemand *mijn beste vriendin* die moest dus eerder als gedacht rijden, alles liep gewoonweg perfect op schema. Dus ik Onnie opgezadeld en losgereden, ze liep echt eerlijk waar super

Toen was ik bijna aan de beurt, riep die vrouw om: jij moet na die tinker.
Dus toen was de tinker in de ring, zij zo: Jij bent over een paar minuten aan de beurt. Ik dus voor de grap: sjit

Naja, toen ik dus *eindelijk* de ring in was, ging het heel goed, ze schrok nergens van, en liep zóóó geweldig fijn

Dus ik de eerste prijs, ontvangen met "totaal verbaasd"en die vent, je mag wel wat enthousiaster zijn

Maarja, ik dus onyx weer met moeite de trailer weer ingezet. Daarna Ayelt eruit gehaald, want suus moest erop rijden. Dus Onyx raakt in paniek.. Op een gegeven moment, steigert ze gewoon in de trailer, en haar voorbenen kwamen over de stang

Dus ik ook gelijk helemaal in paniek, jankend naar mijn moeder heengerend

Uiteindelijk is de stang eraf gevallen, en Onyx had helemaal niks, ze was alleen geweldig geschrokken[ja wel logisch] En dus ben ik de rest toen Ayelt weg was bij haar gebleven, en goeie vrienden hadden een pony van hun ernaast gezet. Dus de rest was heel goed verlopen.
Tot we weer vertrokken

We wilden weggaan, toen moesten we een bergje omhoog, met een Ford Transit *6 personen busje*+Trailer*2-paards* een natgeregend spekglad bergje omhoog, toen kwamen we dus vast te zitten. Weer allerlei mensen te hulp gekomen, maar dat ging dus niet, vooruit , achteruit, we zaten vast. Dus zo'n ventje kwam deraan op een tractor

Naja, de dag is iig goed afgelopen, en ben ook superblij met mijn prijsje

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het echt effe kwijt

Groetjes,