Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
YvonneS schreef:Wat een onzin zeg! Zeg gewoon een helm op je kop en klaar! Snap niet waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan! Als iedereen toch een helm op heeft maakt het toch nik smeer uit!
Tevens val je niet zachter van je Z paard als van je groene net B klare. ask Anky

soort van veiligheidshoed. Tegenwoordig heb je ook doorzichtige BH bandjes, moet te realiseren zijn grandeur schreef:O ja, van een ZZ-Zwaar paard val je inderdaad veel zachter...

Fitzroy schreef:Mijn steun heb je, maar dat was al bekend. Ik ben er fel op tegen. Iedereen moet zijn eigen verantwoordelijkheid hier in nemen.
In principe ben ik voor optie 3, maar omdat ik denk dat dat nu al een voldongen feit is moeten we iig proberen om optie 2 met zijn allen te steunen.
De meeste ongelukken gebeuren nog steeds thuis, wanneer mensen geen hoofdbescherming dragen. Ze kunnen dat beter verplicht stellen, dan het wedstrijd beeld te 'vervuilen' om het zo maar te noemen.
). De mensen die het er niet mee eens zijn kunnen in het topic [WD] Veiligheidshelm toch verplicht t/m M2 al hun frustraties kwijt. Voor de mensen die wél met deze actie willen meedoen: Join the club
).