We moesten om 6 uur weg van huis. Op stal aangekomen Netty wakker gemaakt (Die stond echt te slapen

Ondertussen de trailer naar buiten gehaald en Carmen kwam er ook al aan. Jaja, ik heb een heel team

Alles bijelkaar gesprokkeld, Netty opgeladen. Het stomme is dat ze nog steeds niet zonder longeerlijnen erop gaat. Als we de lijnen niet aanhaken, gaat ze er niet op, haken we ze aan loopt ze er in 1 keer in. We doen dus verder niets met de lijnen...

Om kwart voor zeven reden we weg, aangekomen in Heeten was er nog niemand...

Paard klaar gemaakt en losrijden. Ze voelde gelijk alweer super aan, dus ik heb gewoon lekker rondgekacheld. Niet teveel gedaan.
Om 8 uur moest de eerste en ik als tweede. We mochten de bak in en dat beloofde wat, want ze was de bak niet rond te krijgen. Helemaal nek erop en alles was eng. 1 lange zijde van de bak is volledig glas voor de kantine, dus behoorlijk spannend.
Carmen zei zachtjes dat ik rustig moest blijven en even diep ademhalen en vooral niet teveel spanning op de teugel. Dat hielp. De jury gaf aan dat we mochten beginnen...
Op het moment dat ik A-X binnen kwam, werd ze rustig en ging alles van een leiendakje.
Nog wel iets spanning, maar eigenlijk juist goede spanning. Ze werd er volgens de jury juist mooier van (heb hem achteraf nog gesproken) Alleen het halsstrekken was een 4, want dat deed ze absoluut niet... ze kon toen eindelijk alles eens rustig bekijken

Uiteindelijke resultaat: 163 punten en een derde plaats!

Ik ben helemaal trots op mijn paardenbeest. Het gaat echt fijn. We hebben nu 3 wp... uit 4 wedstrijden (vorige week was een foutje

Hulptroepen; weer bedankt!!!