Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn instrutrise gaat ook vaak mee. Die leest mij dan voor. Anders vraag ik of er een vriendin mee kan gaan, voor de gezelligheid, en ook voor het voorlezen. Als je echt niemand mee kan nemen die je kan voorlezen, zou ik het secretariaat opbellen om te vragen of zij mensen hebben die je kunnen voorlezen. Anders gewoon de voorlezer aan zijn kraag trekken die de ruiter voor je al heeft voorgelezen
Was toen geen probleem. Anders op het terrein iemand zien te strikken. Een andere manier, die je probleem zou kunnen oplossen, is om gewoon het proefje uit je hoofd te leren!!
) en ik lees haar voor. Als mijn man een keer echt niet zou kunnen kan mijn vader altijd nog voorlezen. Als we niet te ver weg gaan, komt die eigenlijk altijd kijken. Geen gebrek aan voorlezers gelukkig! Kan niemand van de vereniging waar je rijdt voorlezen. Meestal liggen de starttijden wel genoeg uit elkaar dat iemand voor kan lezen. Ik help ook altijd mijn clubgenootjes als die geen voorlezer hebben en ik zelf al gereden heb, of nog tijd genoeg voor ik los moet gaan rijden. Veel succes ermee.
)
) hij rijd met de vrachtwagen ,hij leest voor, hij helpt met losrijden ,hij helpt met opzadelen en hij rijd
En mijn instructeur ook nog.. voor bij het inrijden alleen hij kan geen proefjes voorlezen