dan ben je lekker aan het inrijden komt er net zoon stomme trut aan die denkt dat ze alles is en dan gewoon de hele tijd de hoefslag neemt terwijl er een regel is van elkaar de linker hand kunnen geven en dan komt ze langs je en slaat mijn paard op zijn kont nou ik was zo boos heh
dus toen even later kwam ze weer langs me en toen sloeg ik haar met mij zweep (niet het paard hoor dat zou ik zielig vinden ben niet zo als haar) ik deed net of het perongeluk ging en boos dat ze was op mij nou ik laat mijn paard niet slaan door een ander terwijl hij niks gedaan had ohh...wat erger ik me aan die stomme eigenwijse trutten
sorry hoor moest er even uit!
[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt
Vaag verhaal. Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt. Dat iemand anders tijdens het losrijden mijn paard gaat zitten betasten. Heb je er toen niet gelijk wat van gezegd? Ik zou heel kwaad zijn als ze eraan zouden komen. Maarja, bij mij is het nog nooit gebeurd Wel vreemd verhaal eigenlijk. Waarom zou ze dat doen? Tis ook niet zo netjes om dan 'per ongeluk' ruiter of paard te slaan met je zweepje. Ben je net zo bezig als de andere eigenlijk.

)
, dat zou ik zelf ook niet op prijs stellen. Misschien scheelt het als je wat meer wedstrijdruiters kent, dan zeg je dat ook makkelijker (ben net weer begonnen, dus ken de meeste nog niet uit onze kring).