11 keer heb ik mee gereden maar helaas nu woon ik niet meer in Apeldoorn en mag ik niet meer starten.
Mijn nichtje woont er wel en wilde graag met Lodewijk mee rijden in de B.
En dus stond ik al vroeg in Berg en Bos om eerst 2 lesklantjes van me door hun proeven te helpen.
Vervolgens Lodewijk klaar gemaakt en mijn nichtje geholpen met losrijden.
Ze reed echt hardstikke netjes!
Lodewijk had er zoveel plezier in!
Na het uitstappen lottel op de trailer gezet en zijn we bij het springen gaan kijken.Om 13.00 werden de finalisten omgeroepen. de beste 3 van elke ring (zijn 4 B ringen bij de paarden) mogen overkampen voor het Apeldoorns kampioenschap en Lodewijk zat er tussen door zenuwachtig weer opgezadeld en helaas zaten er in deze proef wat schoonheidsfoutjes.
Niet tevreden helaas...
Ik was inmiddels naar huis gegaan en mijn nichtje reed de parade haar vader zou daarna Lodewijk baar huis brengen.
eerst mocht ze naar voren komen omdat ze een wit dekje had gewonnen.Lodewijk was nogaal heet en kwam al zigzag appuyeren naar voren.De Omroeper had toen geroepen dat hij de nieuwe Salinero was en mijn nichtje zat thuis nog te glunderen toen ze het vertelden

Vervolgens mocht ze nogmaals naar voren omdat ze 2de was geworden van haar ring.helaas geen apeldoornskampioen.maar later bleek dat ze 2de was geworden in de finale!!!!!!Reseve kampioen dus.
Haar eerste proef had ze 170 punten en in de finale van jury 1 166 en jury 2 169.
je snapt wel dat ik zo super trots ben op mijn nichtje en op mijn paard!