Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar oke, het is nog maar B natuurlijk. Als ik wat mindere punten had was ook iedereen heel meelevend want ach: de jury dit en dat en het is geen dressuurpaard etc. Dát vind ik dus onzin. Als je goed genoeg rijdt krijg je heus die punten wel en als je daar niet tegen kunt is het tijd om een ander paard te kopen. En ik maak mijzelf ook echt niet de illusie dat ik veel kans heb op een oranje lintje. Ik ga voor de punten en niet voor de prijzen. En ik ben nu ook gewoon benieuwd hoever we zouden kunnen komen. Ongetwijfeld zal het moeilijker worden als we hoger komen maar dan is dat toch mijn eigen keuze en dat ga ik niet afgeven op een jury. fhjarabians schreef:ik zeg ook niet dat het overal zo is, maar ik kom vaak tegen dat ze verwachten dat de andere rassen dezelfde gangen moeten laten zien dan een "dressuurpaard" en toch vind ik dat ze dat niet kunnen maken.
Citaat:ze verplichten je dan gewoon om als je 18 word en verplicht bent om bij de paarden te starten dat je je ook maar een paard moet kopen en de arabier de deur uit moet gooien.
Het zijn gewoon zaken waar ik nog op moet oefenen en die zeker beter kunnen. Dat is ook het leuke van wedstrijden rijden.Jaike schreef:een stalgenootje kreeg zelfs eens op haar protocol: Een Fries is geen dressuurpaard, dus kan ik niet beoordelen![]()
![]()
Hoe heette die Fries ook alweer die Lichte Tour liep met Tineke Bartels? Nog zo'n voorbeeld: Invasor van Rafael Soto, die het toch maar tot aan de GP geschopt heeft.
( ik wil ik wil
) fhjarabians schreef:ik zeg ook niet dat het overal zo is, maar ik kom vaak tegen dat ze verwachten dat de andere rassen dezelfde gangen moeten laten zien dan een "dressuurpaard" en toch vind ik dat ze dat niet kunnen maken.
.
fhjarabians schreef:ik heb ook niet gezegt dat ik mijn winstpunten niet rij, want die krijg ik wel gewoon.
maar als ik dan kijk hoe de paarden hebben gelopen die boven mij een plaatsing krijgen dan zeg ik niet altijd dat ze beter hebben gelopen.
) dus het is behoorlijk snel gegaan
ik bedoelde eigenlijk meer met discriminatie dat anderen, die naar mijns inziens, minder hadden gereden als ik hoger stonden bij de prijsuitreiking (hé, sh*t geen eerste prijs