Allemaal heel veel succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb me ingeschreven via de bosruiters, mijn ponyclub, ik heb verder ook geen startkaart en dit is de eerste keer dat ik "echt" meedoe (heb al wel een onderlinge samengestelde / SGW wedstrijd gereden) dus ik weet er verder bar weinig van af.
Ik denk ook dat het bij de ARK blijft, dit jaar en volgend jaar, want dressuur vind ik toch wat stressig enzo, er zijn takken van de sport die meer voor mij zijn weggelegd. Springen vind ik ook wel erg leuk en Roskur doet het goed, maar te eng als het hoger komt dan groen-hoogte.
. En het springen om 13:05... Nou ja, ik sta tussen die van 13:05 en die van 13:10, duurt het springen echt maar 2.5 minuut per paard? Wel krappe rekening anders... (er staat bij mij geen tijd, maar ik neem aan dat ik er gewoon tussenin zit aangezien het wel zo genummerd is)
, en het springen had ik op de onderlinge foutloos, met 'enge' hindernissen, dat vind hij allemaal niet eng. En zolang het bij groen blijft, ik ook niet.
Maar zonder stiften kan hij nog wel dressuren, maar niet springen. Ik ga maar eens oordopjes halen om die mee stiftgaten dicht te stouwen tot de wedstrijd, voor als ie nieuwe ijzers krijgt...
maar we zien wel wat we dr van bakken he