De dagen ervoor toch een beetje zenuwen en vandaag was het helemaal erg. De vorige wedstrijden gingen niet zo goed, maar dat kwam ook door de voorbereiding met Max.
Ben nu toch wat serieuzer met hem aan het werk en dat werpt zijn vruchten af.
Doordat er een ringmeester ontbrak en alles eigenlijk een beetje door elkaar liep ben ik erop tijd opgegaan. Daardoor had ik hem een beetje leeg gereden en werden mijn proeven eigenlijk heel erg mat.
Hij was super braaf in zijn proeven, totaal niet kijkerig. Ik was ook heel erg opgelucht toen ik klaar was en dat hij zich heel erg goed heeft gedragen.
Mijn punten vielen me ook niet tegen, in de eerste proef had ik 145 en in de tweede proef 152. Gelukkig stond er genoeg commentaar op de coupons en kan ik daar mee aan de slag.
Tijdens de wedstrijd een mini-meeting met Tallie. Ze kwam speciaal naar mij kijken en ik voelde me heel erg vereerd. Tallie bedankt en we spreken elkaar snel weer om iets af te spreken om even bij jou "paardje"
te komen kijken.Ik heb me al weer voor een aantal wedstrijden opgegeven, mijn volgende wedstrijd is op 19 september in Zoelen, heb de smaak in ieder geval weer te pakken.
) tussen 1-2 uur, was ik dat.