HALLELUJA wat een rottereinen

Daarna even gestapt op het losrijterrein, toen weer even wakker gemaakt en de 2e proef in. Dit was tot nu toe echt mijn beste M1 proef ooit, al heb ik hogere punten gehaald. Hij viel eindelijk eens NIET uit de contra, bleef supersupersuper regelmatig in de middendraf en strekte echt mooi. En ja.. ach... jammer dat het weer zo'n zware ring was

Daarna Boas naar huis gebracht, verzorgd en lekker op stal gezet.
En nu komt het

Ook LS moest eraan geloven, ze moest zomaar in de trailer mee naar wedstrijd en uitkomen in de groen dressuur. Voor het opzadelen nog even mijn instructrice foutloos rond zien springen op het paard van Bendetje hier. Een 4jarige Ferro x Farmer. Uiteindelijk werd Corine hiermee 1e in het B springen van de paarden, met 2 foutloze ritten en 55 stijlpunten! Super

Intussen was de prijsuitreiking van het ochtendprogramma ook bezig. Met de 157 was ik 3e, helemaal tevreden dus!
Met Boas heb ik nu 6 winstpunten in de M1, we zijn volgens mij nu ECHT uit onze dip!

Daarna Sally opgezadeld, wat ze heel indrukwekkend vond. Want, zo'n wit dekje was wel heeeel eng

Hoe erg ze ook onder de indruk was, en reken maar dat ze dat was, want elke keer als er een groot paard langs kwam dan sprong ze opzij

Proef ging heel netjes voor de 1e keer. Soms wat te diep, maar ik zeg altijd maar "Liever een jonge pony te diep dan een sterrekijker!" Een foutje in de middendraf, die iets te enthousiast werd, en een miscommunicatie met het aangalopperen in de Linkergalop. Het werd beloont met 158 punten!
Snel Sally naar huis gebracht en net ben ik op mijn scooter terug gegaan. Ik wist nl. mijn punten nog niet. Wat bleek, waren we ook nog 3e!

Ben echt supertrots op haar, leuk debuutje toch?

Voor de sier nog even een foto van beide pony's, niet van vandaag hoor!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwAdA!kYwxu2CtjRtO*OJUzK4x2n7AoWV*x68On!!U7hiWBnRTRQgYJKZ03HtekWUYkbFouHMziC86NkmGGcI05VMTIu!7rB!DmL7mu3qSe7xGXAtIfiXQmVWhV13eHn/Shanna%20rijfoto's%20064.jpg?dc=4675465170184627503[/img]
Boas

Sally aka. Little Salinero

Sorry voor het lange verhaal. Ik begon met typen en ik bleef aan het typen