), maar ik zou hem graag nog een keer willen beluisteren (bekijken?). Dus mensen....weten jullie misschien waar je die vandaan kan halen???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), maar ik zou hem graag nog een keer willen beluisteren (bekijken?). Dus mensen....weten jullie misschien waar je die vandaan kan halen???
Insider schreef:Ik vond het een vreselijke kur en van mij mag ze meteen haar bronze medaille inleveren. Rijtechnisch sloeg dit nergens op dan kun je de medaille nog net zo goed aan Imke geven. Die reed nog beter.
Ik vind het heel erg dat dit kan en dan ten nadele van Brentina en Wansuela Suerte die wel een heel goede kur liepen.
....Hoe heet de muziek?? Waar kan ik het vinden??
er zit in iedergeval een stevige house dreun in op de momenten van de uitgestrekte draf, als je het cd-tje DREAM HOUSE nog op de kop kan tikken (1996 ARCADE), nummer 3 hierop (een geremixte versie van Robert Miles) lijkt een beetje op de muziek uit de kur van de Spaanse, maar volgens mij is het toch niet helemaal hetzelfde , succes.
Maar toch, ik ga voor de muziek van onze spaanse!
) 
ArwenLune schreef:De proef, nou sorry maar... wat een spanning, wat een onrust. Ze zat ook echt te prikken. Het zag er volstrekt niet uit alsof die twee nou lekker aan het rijden waren
en de piaffe, die kwam tot 4 maal toe niet helemaal door geloof ik.
Wil ik dan wel graag zien! Ik heb het een beetje gehad met dat ouwe-wijfen muziek
Haha nee hoor grapje. Ik bedoel bijvoorbeeld de kur van anky of deborah (of zelfs dievan ulla) waren wel heel harmonisch. Ik vind de muziek allen zo gaaaaap. Maar goed de proef van Beatrice was idd slordig, ik heb het haar netter zien rijden. Die piaffe was wel een beetje dramatisch, dat is dan toch balen op zo'n moment lijkt me. Net als veel andere oefeningen die in de proef verkeerd gingen. Maar die muziek
dus ik was ook van plan om een kur te maken met deze muziek stijl, past ook bij mijn lichtvoetige merrietje
Ja ik weet nog wel dat ik daar de tranen in mijn ogen van kreeg (en dat krijg ik niet snel). Het was gewoon die prachtige combinatie van muziek en kur in één. Vooral toen de muziek opzweepte en hij met Gribraldi die uitgestrekte draf deed.....prachtig!!