Toen was ik aan de beurt. Netjes de ac-lijn op, groeten en verder rijden. IK had na de proef wel een lekker gevoel over de proef, alhoewel ik 2 fouten maakte. In middendraf ging ze in galop en met de galop ging ze te vroeg uit de galop. Af en toe schudde ze wel wat met dr hoofd, maar gelukkig was dit niet het geval tijdens een onderdeel. Nou toen de 2e proef. Deze proef ging veel netter dan de 1e en ze schudde ook niet het haar hoofd. Wat was is trots op mn meissie
...ik was zo teleurgesteld.
Ik de coupons ophalen en kijken wat er opstond. 'Verzet' bij de 1e proef, bij onderdelen dat ze dat absoluut niet deed en bij de 2e proef stond dat ik 2 onderdelen niet goed deed, meer niet. Ik vond het zo gemeen, gaat het een x goed krijg ik slechte punten, gaat het wat minder krijg ik goede punten.
En dat is het zo raar, jury's wat jammer dat ze soms een voorkeur hebben
. Zit ik later op de middag in het secretariaat-kamertje...komt de jury (van mn 1e proef) binnen. Gaat ie tegenover me zitten en zegt tegen mn moeder (zit in het secretariaat) "goh wat heb ik een goede ring gehad, dat weet je nooit van tevoren, maar vandaag ging het egt lekker. Ik begon al met 174 punten, nou dan heb je dr zin in hoor!" Nou wat had ik het gehad met de vent...maar ja er is nu niks meer aan te doen, maar toch jammer dat je het maar nooit zeker weet met die jury's. Nou iig ik was tevreden over mn rijden, en hopelijk rijd ik gewoon de volgende wedstrijden wel winstpuntjes!!!
! Wat een megaverschil zeg. Ze horen toch je te beoordelen op dezelfde punten? Ik vind dit maar raar.