( hihi jaja hij is van mij en vvalar
)maar het sloeg ook nergens op, geweldig vier keer die vlucht en alles !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
( hihi jaja hij is van mij en vvalar
)
)
) Moest op de hoge bar zijn oefening uitvoeren voor de finale. En ik moet zeggen....hij was ook geweldig!!!! Moeste als 3-na laatste (er kwamen er nog 2 achter hem) en hij zette een geweldige oefening neer...... 4 vluchtelementen, achter elkaar!!! Perfecte balans, houding, goed opgevangen, kortom uit het boekje en een beetje extra. Uitgangswaarde; 10. Uiteindelijke score; 9.4..% Echt heeeel slechte score! Niemand begreep er wat van en het publiek werd GEK! De wedstrijd werd wel voor 15 minuted gestaakt omdat ze niet door konden gaan door het gejubel! Uiteindelijk moest de turner Alexi zelf op het podium gaan om het publiek stil te gebaren. Die luisterde uiteindelijk...met tegenzin.
Zijn score; 9.8..% Belachelijk hoog!! Klopte helemaal niks van! Daarna die Italiaan aan de beurt...zelfde score! Dus Alexi viel net buiten de prijzen op de vierde plek. Terwijl hij toch echt hier zeker een medaille (goud) verdiend had! Belachelijk jurysport! Zeker die idioten van jurys die er zaten!!!!
).