Ik moest dus starten in de L2 D/E en we reden met zn zessen. Lekker losrijden, dat ging nog wel goed. In de 1e proef begon hij toch weer slomer te worden en mijn middendraf was beide keren onregelmatig. Ik had er niet zo'n goed gevoel over, ik dacht dat ik misschien nog een winstpunt zou hebben.
Tweede proef ging iets beter, ik had hem tussendoor weer beetje wakker geschud. Alleen middengalop was ie niet vooruit de branden terwijl dat normaal wel goed gaat. Geen idee wat ik van deze proef moest verwachten.
Nou toen de uitslag: ik was dus 2x eerste met 171 en 172!
Echt nooit verwacht, misschien zag het er beter uit dan het voelde. Ik had de andere ook niet zien rijden dus ik wist ook niet hoe de concurrenctie was. Trouwens, mooie medaille

Maargoed nu ben ik dus M1 startgerechtigd, maar ik heb nog nooit serieus keertwendingen geoefend en de schouderbinnenwaarts in ook nog niet goed bevestigd. Ik wist ook niet dat ik zo snel alweer klaar zou zijn met de L2.
Ik heb 18 september nog een wedstrijd L2, maar ik weet niet of ik die nu over moet laten zetten in M1, het duurt nog een maand dus het zou kunnen. Wat zouden jullie doen?