Ik wil absoluut niet arrogant of wat dan ook overkomen, dat zit helemaal niet in mijn karakter, maar ik wil graag weten hoe jullie hier over denken...
Ik heb sinds een aantal weken les, en mijn instructrice vind dat ik aardig goed kan rijden met Twister... Ze vind het zelfs zonde, als ik daar niks mee doe... Ze vind dus eigenlijk dat ik me zou moeten inschrijven voor een simpele wedstrijd...
Zie je het voor je?! Ik?? Behalve een wedstrijd op de manege nooit iets gedaan? Nooit prive les gehad? Nooit eens serieus met de pony gereden?! En ik moet een wedstrijd gaan rijden?

Vandaag heb ik in de les moeten wijken, nou sorry, ik had dat nog nooit van mijn leven gedaan!!! Vond het zelfs wat ver gaan, heb zelf het gevoel te rijden als een kluns... Ligt dat dan aan mijn zelfvertrouwen, of gaat wijken inderdaad al wat ver voor iemand die net geleerd heeft z'n pony in 3 gangen verzameld te laten lopen?!

En als ik dat zou gaan doen, hoe moet ik dat aanpakken? Waar moet je je inschrijven, en voor wat?! En hoe gaat dat dan?! En kan ik ook na 1 keer stoppen als het me niet bevalt?!

En oh ja... Ben ik niet te oud om te beginnen met een B proef?!

[Edit Karin] titel iets duidelijker gemaakt