Gistermorgen kwam k op stal, Moreno helemaal gepoetst en gevlochten.
Ik moest ook tegen Nicole (asmila op bokt rijden, zij staat ook bij mij op stal) zij reed voor de 1e x M1, maar een half uur voordat zij zou vertrekken, belde zo'n man af die haar naar Horssen zou brengen, omdat hij op de dierenarts moest w88 want zo'n paard had z'n voet open liggen...en zie een half uur voordat je moet vertrekken nog maar vervoer te regelen

Bij mij ging de 1e proef opzich wel lekker, had alleen een beetje het gevoel dat Moreno sloom was...maja dat viel volgens mijn instructrice wel mee

Ik heb sinds 3 weken ongeveer een andere instructrice, en sinds die tijd loopt mijn paardje wel een stukkie lekkerder maar het kan nóg beter...
hier 2 foto's van de 1e proef: (nicole thnx voor de foto's)

Middendraf

Hier loopt Mr Dikbil

Uiteindelijk had ik in de 1e proef 164 punten en in de 2e proef werd ik 3e met 158 punten!! Eigenlijk was ik 2e van de M1 maar omdat ze de M2 erbij gepleurd hadden werd ik 3e...maja dat maakt verder niet uit..ben blij met mijn 2 winstpunten!! K mag nu M2 starten dus...

Gelukkig heeft de vreind van mijn instructrice beide proeven gefilmd zodat k ze zelf ook nog na kan kijken, om te zien wat ik kan verbeteren!! Altijd handig...