Onderweg ben k ook nog heel wat trailers tegengekomen. En op t stukje wat wij de gallopeerberm noemen ging k nog ff voluit met Gol, volgensmij dachten dr ook een paar dat ze op hol was geslagen ofzo die zaten zo ernstig te kijken, heb toen maar even gezwaaid

Nou ja eenmaal daar de proppen dr in en nog meer losrijden.
En toen de proeven.
Nou eerste proef ging goed op 2 melige fouten na, had 157 punten maar omdat ik na t binnenkomen niet rechts maar linksom ging had ik -2 en aan t einde presteerde ik weer om na t afgroeten weer links ipv rechtsom te gaan, heb de fout ook niet meer gecorrigeerd had dus totaal min 6

Maargoed, daarom heb ik nog wel gelachen, was ook nog de instruktrice van de clublessen die me jureerde

2e proef ging gelukkig zonder fouten, maar ja ik was al zo gefocust op linksom

Wat trouwens wel heel lastig was, was dat t gras daat gemaaid was en je de sporen nog zag maar die liepen zeg maar scheef met de baan dus t leek alsof de baan scheef liep, moest dus heel goed op de bordjes letten om de goede lijnen te volgen

En ja zo dicht bij huis kom je natuurlijk tig bekenden tegen, dus stond ook om de haverklap stil dan was t weer heeej jij hier ook, of hoi hoe ging t?, t begon al toen ik nog niet eens t terrein was opgereden, bij de ingang stonden meteen al bekenden

Maar had niet verwacht dat ik Dees ook nog zou tegenkomen

Zijn er trouwens nog meer bokkers geweest?