maar dat maakt niet uit, het was hardstikke leuk om mee te doen en dit gaan we zeker vaker doen! Het scheeld 0.3 % met de nummer 3 en dat kwam mede doordat er 2 wissels de mist ingingen en mijn eenvoudige wissel niet helemaal ging zoals het hoorde( Ik kwam niet uit met de muziek en ipv rustig mijn onderdeel af te werken draafde ik gelijk aan ipv netjes weer aan te springen in de linkergalop( dom dom dom) Afgelopen vrijdag hebben we ook het ZZ- licht debuut gehad, en ik was zo zenuwachtig dat ik niet eens meer weet dat ik de eerste proef gereden heb
De tweede was ik wat meer ontspannen maar het ging regenen en toen kwamen de paraplu's( heel eng) waardoor er weer een aantal foutjes in slopen maar goed ik had 58 en 59.12%. We moeten hard aan de ontspanning gaan werken maar dat komt wel goed(ooit!)

ps we mochten met beenbescherming rijden omdat de bodem een beetje verregend was
Heb je nog gezien vrijdag ikke ging protecollen ophalen
Mike is stoer!!!!!!
) maar ik vond dit wel een vrolijk deuntje!
. Zorg maar dat je videocamera het van het weekend doet, mijn wederhelft heeft nachtdienst en dan hoef ik me in ieder geval niet te vervelen
.