Het begon allemaal al op de heenweg, toen we nog maar net op pad waren, kregen we lichtsignalen van andere auto's...Bleek dat de deur naar de leefruimte van de vrachtwagen niet goed dicht zat, dus opengewaaid was. Kreeg toen de eerste schrik van mijn leven van die dag, want al mn papieren+portemonne lagen keurig op het tafeltje, dus die hadden er zo uit kunnen waaien......maar ze lagen er gelukkig nog.
Het was Raia's eerste keer op een vrachtwagen, ze ging er wel goed op, maar toen we aankwamen en de klep openging zag ik dat ze helemaal bezweet was, helemaal door en doornat was ze, het liep in straaltjes lang haar benen en van haar buik

Raia ging rustig van de wagen, alsof ze niet anders gewend was. Naast ons stond echter een vrachtwagen met springpaarden, er brak er eentje los en ja hoor! Ze gingen er allemaal vandoor. Raia was helemaal over de rooie, maar we konden haar gelukkig wel houden. Op het terrein keek ze haar ogen uit, maar was ze super braaf, ook de proefjes gingen best lekker, alhoewel ik niet echt een goed gevoel had, ze had erg veel last van de warmte.
Toen we terugkwamen bij de vrachtwagen, bleek mijn halster+touw van de wagen afgehaald te zijn! Zo brutaal, echt niet normaal gewoon, en als het nou nog een speciaal halster was

Op de terugweg hadden we het heel gezellig, mijn oom had allemaal van die oude muziek opstaan, dus wij zaten met zn allen te swingen voorin

Wij zaten dus met zn vieren voor in de vrachtwagen, en dat mocht dus niet. Toen ben ik maar in de leefruimte gaan zitten, en toen was het goed..gelukkig geen boete, maar dat was dus de derde schrik van mn leven op die dag

Om 1900 uur zou de prijsuitreiking zijn, dus ik zou terugrijden om te gaan kijken. Was niet in de veronderstelling dat ik wat had, maar ja, je weet het nooit! Toen kwamen we dus in het noodweer terecht, en ja, ik heb nog maar net mn rijbewijs, mn ouders zijn op vakantie (dus kon ik niet bellen), en ik was best wel moe. Het begon me toch te stortregenen! Ik reed op een 80km-weg, bij een kruising waarvan ik wist dat je rechts kon, dus ben ik op goed geluk maar rechts afgeslagen, ik zag echt helemaal niks meer! De ruitenwissers stonden op zn snelst, en nog zag ik alleen maar water, Ik was toen echt bang! Daarna zijn we nog een viaduct tegengekomen, waar mn auto het bijna begaf, omdat ik te laat zag dat hij bijna helemaal onder water stond, en moesten we nog wachten voor een boom die over de weg gewaaid was........
Toen we aankwamen bleek dus dat er geen prijsuitreiking was geweest

Vandaag keek ik op internet, en zag ik dat ik eerste en tweede was in de B-dressuur, met 172 en 168 punten!