Ons 4-tal (Pierrots) heeft gewonnne!!!! Echt wel kickuh!!!
We waren 1ste bij Jury en 2de bij het SMS-en.

Disney feest was 2de (toch?) en was 3de bij jury en ...bij smsen.
De Spaanse meide waren 3de en de rest weet ik niet.
Kon niet veel horen...
Bedankt nog Disney (Jeffry) voor dat idee-tje van de zelfrennende ereronde door de O zo lekkere modderige bak!!
Verslagje:

Het zou bijna niet door gaan door het slechte weer (bij ons op stal zelfs even hagel), maar toch gegaan en we moesten pas om 23:45 starten

Ik lag pas om 3:15 op mn bed!! >;)
We konden pas een uur later vertrekken (het liep daar ook een uurtje uit), want daarna stopte pas het weer met gek zijn.
Toen we aankwamen (uurtje of 8) heb ik meteen metamorfose gehad en ging even het terrein bekijken en mijn onder dwang ~~}> meegenomen fans zoeken. We waren in totaal met ongeveer 30 man. (Gokje)
Helaas was het niet druk door het weer, maarja gelukkig was de sfeer er nog wel. Na tijdje wachten er toch maar op gaan zitten en de weg in het donker gaan zoeken naar de soppige bak.

Na tijdje inrijden de ring in.....

Het ging op paar dingetje wel goed (we konden maar 2x oefenen, 1 van ons had een keelonsteking en zat een peniciline kuur) en op het einde (verlaten bak) peerde die van mij hem nog even. Ze was nogal heet, want ik ben de kleinste en ik moet dus knoerhard rijden en dan moet ze ook nog eens goed nageven en dr oefeningen doen....

Met de prijsuitreiking verwachtte we niet veel, aangezien er een groep was die de hele VIP tent als aanhang meehad....
Toch gewoon 1ste

Gewonnen: Gouden bord, deken, kleurlenzen.
We waren echt superblij!! Gewoon dus Eerste elke keer met voorrondes en eerste met het GALA zelf.
Helaas geen

Het was dus toch nog een hele leuke dag ondanks het weer!!