Complimenten voor de organisatie! Alles zag er goed uit, en alles was goed geregeld met parkeren en zo.
Kas wordt sinds een aantal weken gereden door Tommie Visser. Dat gaat als een speer.
Ze hebben gister de eerste kur gereden! Ik ben uiteraard bevooroordeeld............maar ik vond hem geweldig. Als je ziet dat Tommie nog niet zolang op Kas rijdt en hem nu al zo aan het lopen heeft! Geweldig!
Uiteindelijk zijn ze 5e geworden!
Elisabeth Penterman is 1e geworden met Monte Castello in ze Z1. Ook een hele goede combi! Ze hebben het verdiend!
Ik heb wel een aantal plaatjes geschoten, maar daar moeten jullie nog even opwachten.
Zijn er nog meer mensen geweest? Wat waren jullie bevindingen?

). Ik ben smiddags gaan kijken naar dressuur en een beetje springen. Heb voornamelijk naar de Z2 Kur op muziek gegeken. Tjonge tjonge, wat was de kwaliteit weer slecht. Tuurlijk waren er ook een aantal uitschieters bij, die reden echt onwijs goed (ik ben even de namen vergeten
Er waren ook heel veel uitvallers bij de Kur, wat resulteerde in wachttijden die opliepen tot soms wel 15 minuten voordat de volgende deelnemer de ring in kwam. Niet dat de ruiters daar wat aan kunnen doen, maar het geheel kwam vrij rommelig over. Ook af en toe nog een paar probleempjes met de geluidsinstallatie (of de cd's waren van slechte kwaliteit
). Ik vind het raar dat de meeste ruiters, zoals jij zegt, pas 3 dagen van te voren te horen kregen dat ze moesten rijden. Ik zou dan waarschijnlijk ook nog in de stress schieten!!
Maar desondanks je je kur niet precies kent (als dat het geval zou zijn), vind ik toch dat de figuren naar behoren gereden moeten kunnen worden. Zeker op dat niveau. Nou zullen het weer en de zenuwen ook een grote rol mee gespeeld hebben, maar het oogte gewoon over het algemeen een beetje rommelig.