Gisteravond hadden mir en ik bertje even fatsoenlijk gemaakt(tot 23.30 bezig haha),en hij zag er ook wel om door een ringetje te halen uit hoor

Spullen vast klaar gezet en op tijd naar bed,nog wel even proefje doorlezen.

Iets van 7 uur op,paarden op het land,bert en neks onder luid protest dat hun niet mochten,zwaar beledigd en dat lieten ze weten ook(mijn arme staldeurtjes

Half uurtje rijden dus goed te doen en was nog vrij koel en lekker rustig op de weg.
Lekker op tijd aangekomen,rusyig betaald en nog even starttijden gecheckt en welke baan,alles op schema.
Bertje(alias Mr. Nice Guy)uitgeladen(die hadden hele weg flink lopen stampen en brullen)borsteltje erover en opgezadeld,nog even starttijden gecheckt dat liep dus in 1e heel stuk in omdat ze pauze oversloegen en uitvallers waren

Dus toen had ik nog maar 10 min losrijtijd,lekker dan.
Maar goed al brullend en dribbelend over het losrijterrein,mocht gelukkig tussen hekjes starten,datw as wel fijn.even losgedraafd en hup de ring maar in.
De 1e 2e oefewningen halthouden en middendraf waren helemaal prut,was alleen maar aan het brullen,maar daarna erg braaf allemaal,voor 2e proef die ik na 10 min na eerste mocht starten zelfde idee,erg brullend maar wel braaf,nog even probleempje met startcoupon maar kwam gelukkig goed.
Dus al met al waren we er snel weer af,dus paard lekker flinke schep biks gegeven en weer opgeladen,en eerst naar huis gebracht,prijsuitreiking duurde nog paar uur.
dus paard lekker gedoucht thuis en land op en spullen geruimd en ijsje gegeten en weer terug.
De prijsuitreiking duurde eeuwig,maar goed,t was t waard,1e proef werd ik dus naar voren geroepen en werd dus 2e met 161 van de 26 starts,terwijl ik precies een jaar geleden voor het laatst gestart had(ook schoorl dit concours)dus was erg happy

Veel 7ens en 1 vier voor binnen komen.rest 6en en wat 5en.
voor 2e proef zat ik er niet bij,dus startcoupons gejhaald en daar had ik 150,terwijl proeven erg op elkaar leken maar jury vond startcoupons dus niet goed,dus was al beetje uit hummetje

Maar dat mocht de pret niet drukken

Vond het een erg mooi en geslaagd concours,netjes geregeld ,leuke prijzen en mooi aangekleed,was nog net niet snikheet.zoals vorig jaar.
Zat ook nog rozet en een envelop met 65 euro bij,altijd handig,want startgeld was maar liefst 20 eurie

Dus goede opsteker om weer vaker wedstrijden te gaan rijden

Al met al dus erg geslaagde dag,volgend jaar weer.
dus nogmaals dank aan mijn groomies voor alle inzet en steun,hoop ooit hetzelfde bij jullie te mogen doen.

Ben benieuwd naar de

sorry lang verhaal geword groetjes nathalie
als goed is zijn er nog fotot's van sommige ruiters gemaakt staan deze week op www.duinridders.nl