Vandaag had ik dus wedstrijd(L2) in Voorthuizen bij de Veluweruiters. Allemaal super geregeld, erg mooi afgezet terrein, complimenten voor de organisatie!

Eerst proef ging redelijk doordat hij het erg warm had werd hij lekker hangerig en reactie was ook minder, opeens kon meneer niet meer vierkant staan en middengangen gingen ook erg moeizaam. Toch oogte het netjes zei mijn vader.
tweede proef meteen erna, ik was nog bek af van de eerste proef, maargoed we gingen er weer tegen aan. Deze proef ging in het begin redelijk weer maar op het eind was er echt geen middenstap meer uit te krijgen.
Over beide proeven had ik een redelijk goed gevoel, vooral met die hitte erbij was ik toch trots op mijn jongetje

Daarna gelijk af gestapt en in de schaduw naar de trailer gelopen en lekker afgesponst, grazen. Daarna springen gekeken en toen de prijsuitreiking:
eerste proef was ik 1e van de 12 met 164 en ik kreeg een zak basis sportbrok
tweede proef was ik 2e van de 8 met 166 en ik kreeg een rood zweepje, whaha geweldig!

Toch nog een geslaagde dag, het ploeteren door de hitte was het waard

Er waren ook foto's gemaakt door een fotograaf(ik denk van de vereniging), als ik ze tegen kom zet ik ze nog wel op bokt.