vandaag mijn 4e wedstrijd gehad met tamor en het was snik en snik heet
Helaas was er ruimte tekort met inrijden
toen ik op het hoofdterrein aan kwam. Dus ik ben terug gegaan bij de trailers en ben daar in gaan rijden en dat ging gelukkig beter...maar nog wel druk
Ik had Tamor door de warmte maar veel laten stappen anders was hij zo leeg, zo nu en dan een drafje en weer terug om hem wakker te houden maar het was echt zweten.
Daarna weer terug naar het hoofdterrein en daar wat in het rond gestapt en gedraft tot ik de ring in mocht.
Helaas lag mijn ring tegen de ring aan waar ook kür op muziek werd gereden....dus grote bloembakken ...hekjes en publiek...Tamor vondt het erg eng en keek zijn ogen dan ook behoorlijk uit
deze proef liep dus ook niet echt gesmeerd want we waren allebei behoorlijk afgeleid en onder de indruk....Proef 2 ging al een stuk beter...nog wel een hoop punten waar ik aan moet werken maar had er wel een goed gevoel over dat ik er wel een puntje mee kon behalen
Na een koude douche en Tamor weer in de wei gezet te hebben ben ik me eigen om gaan kleden en zijn we daarna weer terug gegaan voor de prijsuitreiking.
En ja hoor, ring 5 was ik tweede geworden met 169
punten (evenveel als de eerste prijs alleen die kreeg er een + bij.......ik was helemaal in mijn nopjes Voor mijn eerste proef had ik toch nog 160 punten en was daar ook heel erg blij mee
Dus we hebben net als de vorige keer weer drie winstpunten behaald
en zijn we nu B + 7! Dus voor mij een zeer geslaagde wedstrijd dag bij de Voornruiters Ik ben zo trots op mijn mannetje
hij doet het allemaal zo braaf
Primadonna

) Maar je hebt echt mooie punten gereden, op naar de L1