Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ga er 4 dagen jureren en rijd zelf ook drie dagen mee, vorig jaar was het tijdens deze week 30 graden! het is allemaal erg goed georganiseerd goede parkeergelegenheid, verschillende zand losrijbanen en.....en ze hebben hele mooie linten, van die grote en allemaal zandbanen met hekjes ( voor de wat slordige rijders onder ons heel makkelijk
) www.dengoubergh.nl WWWiske schreef:Ja, daar moet je aan mee doen! het is de mooiste accomodatie van Brabant!!!!ik ga er 4 dagen jureren en rijd zelf ook drie dagen mee, vorig jaar was het tijdens deze week 30 graden!
: met dit warme weer zijn er daar erg veel dazen!!!!!!! (omdat het in de rand van een bosje ligt) vorig jaar hadden ook veel mensen er last van en niet iedereen was daar op voorbereid, als je gaat neem dan een volle fles goede Anti dazen spray mee!!!!!
! Ik ben heel benieuwd hoe ze het doet! (Ik verwacht er niet te veel van, ze zal haar oogjes uitkijken
) Die rijd ik dus elke dag.