Na een spontane blaasontsteking die me de nachtrust verstoorde en met een dokters telefoontje om 06:00 in de ochtend voor de wonderpillen die we om 6:30 konden op halen, gingen we onverstoorbaar toch nog gewoon naar de wedstrijd

Een beetje aan de te late kant waren we wel dus wat extra tempo maken met de kalkoenen er in draaien

Ik had net iets meer dan 10 minuten om in te rijden maar meer was ook echt niet nodig geweest

Tamor was erg loom en erg non-actief op het been.
Een keer een galop links en rechts om en verders veel gestapt met zo nu en dan een keer een overgangetje gemaakt naar de draf en weer naar de stap om hem een beetje wakker en actief te houden.
Éénmaal in de ring werd hij voor het gevoel alleen maar lomer. Ik heb maar het beste er van gemaakt tijdens de proef en de figuren maar zo netjes mogelijk gereden.
Proef 2 was eigenlijk alleen nog maar erger, Tamor had het helemaal gehad en was niet voor uit te branden voor het gevoel.
Hij reageerde niet of nauwelijks meer op mijn benen en ik moest er flink aan werken om hem voorwaarts te houden.
Ondanks dat harde werken mocht het "niet verwachte"resultaat er toch wel zijn

Voor de eerste proef had ik 171 punten

Dus vandaag totaal 3 winstpunten en ik hoorde zelfs achteraf van een vriendin van me dat ik zelfs kans maak om geselecteerd te worden voor de Utrechtse Kampioenschappen met dit resultaat

Dus al met al een top dag na een zeik nacht

Primadonna