nadat ik dinsdagavond na mijn werk pas laat klaar was met rijden/voeren en wassen,ben ik woensdag vroeg opgestaan voor mijn werk om nog even de laatste spullen bij elkaar te zoeken.
Laat die stomme plastronspeld toch foetsie zijn!

Mijn moeder de opdracht gegeven verder te zoeken en naar mijn werk.Daar liet ik het net gesteriliseerde instrumentarium vallen zodat alles over de vloer lag. en ik was al laat

Vanwege het rotweer de afgelopen weken moest Orbaldo stiften onder maarja hij is nogal vrolijk op vreemd terrein en staat geen seconde stil.
dus hier maar de stiftgaten goed schoongetapt maar dat wou natuurlijk niet*zucht*
Uiteindelijk ging ik een kwartier later dan mijn planning weg.
Aangekomen bij het terrein stond een groot bord niet longeren

dus ik vragen bij het secetariaat nadat ik betaald had of er niet wat te regelen viel.
Dus door naar de voorzitter.Ik mocht wel tussen de losrijdende paarden longeren maar ik weet hier vreselijk irritant dat kan zijn en met een hengst houd ik het toch liever rustig

Gelukkig mocht ik toch na smeken bij de trailers 5 min longeren.
Orabdlo de trailer uit en hij was schaapmak! kon zo de stiften indraaien.Had ik me daar zo druk om gemaakt ?
Toen zat mijn sperriempje niet meer aan mijn hoofdstel.
grrrrr die lag dus nog ergens thuis

Maar goed opgezadeld en het ging ook nog miezeren.
Orbaldo gelongeerd maar die was meteen al schaapmak dus ik kon na 3 rondjes er zo op.Blijf ik bij het opstappen met het onderste knoopje haken achter de stijgbeugelriem, knoop eraf *aaaarrggghhhh*
Lekker losgereden en de ring in.
en ik maar rijden en nog meer rijden en na zo'n 5 min eindelijk de jury uit de wagen dat mijn startcoupon er niet was.
Jos op een drafje naar het secetariaat.
Zou ik ze niet opgestuurd hebben!!!maar hoe ben ik dan ingeschreven?
Nouja kwam iemand naar de ring toe of ik nog wel even wilde betalen.had ik al gedaan!
Nouja ik mocht dan starten maar mijn punten telde niet meer.
Ik had dus goed de balen.
Maarja Orbaldo ging braaf.
Tussen de eerste en 2de proef om hulp gevraagd bij Samsam

en ik had wel betaald gelukkig,ook mijn startcoupon was weer terecht dus opgelost.
2de proef in en toen was Baldo net wat te braaf had wat voorwaartser en flitsender gemoeten.
Samen met Lia en Albert op mijn punten gewacht en al snel had ik de punten van de 2de proef maar van mijn eerste proef kwamen maar niet.
na ruim een uur wachten wederom Samsam ingeschakeld en jawel na enig zoekwerk was mijn wederom verdwenen coupon weer terrecht!
Punten waren niet je van het maar 2 winstpunten 158 voor de 2de proef en 162 punten voor de 1ste proef.
nu uit 6 wedstrijdjes 9 punten.
zondag nog wedstrijd en dan hoop ik L startgerechtig te zijn!