Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kitty schreef:Als je Z-dressuur rijdt, L springt en in de B wil gaan beginnen met de cross, hoe zit dat dan met de spring- en dressuuronderdelen?
Als je SGW in de B wil starten, wat voor dressuurproef moet je dan rijden? Want het lijkt me niet echt eerlijk als er in de B-dressuur Z-ruiters meerijden. Idem met springen...
en om je plaatsing na de dressuur te behouden moet je vervolgens wel goed presteren in het springparcours en in de cross. Bij SGW is het tenslotte de beste allrounder die wint. 
MRmichiel schreef:ik heb nu een paar minpunten in L-springen, B springen heb ik overgeslagen. mag ik nu crossen???

missmuts schreef:Ja hoor. Vereiste is B+1 en ook al heb je minpunten in de volgende klasse, dan nog ben je officieel L. Maar als je de B hebt kunnen overslaan, dan heb je al eerder toch die winstpunt in de B gehaald?
. In het reglement kon ik er nl. niks van vinden. Wel grappig. Je laat een groen paard met een Z ruiter 1x in het Z2 uitkomen, en dan is hij dus officieel Z1 met wp.