Maar thuis in de buitenbaan lag Son er vorige week bijna af. In de binnenbaan ging het wat beter en de laatste dag zelf niet (bep. paarden reageert hij ook meer op).
Met losrijden vorige week zaterdag in Wijhe was het heel rustig en ging het goed, maar in de eerste proef schrok hij nogal van een tegenligger in de baan ernaast, die kwam hij nog twee keer tegen en hij is dus drie keer de baan uit geweest!! Zonder stuur en rem....... resultaat 149 punten. De tweede proef was er geen deelnemer in de ring ernaast, maar galoppeerde hij van de stress verkeert aan, maakte sonja een volte bij de verkeerde letter en maakte ik een fout met lezen, toen ging er ook nog een kerel met een rammelende container langs zijn ring, weer een onderdeel naar de stinkmoddern en dus 151 punten.
Gister was de tweede wedstrijd voor de selectie en ging get er dus weer om. Ik had geen zin in gedonder en heb me afgemeld (mag toch niet naar de gelderse) Sonja had hem thuis al losgereden en toen (5 min) naar het wedstrijdterrein gereden en naar de ring, ze had graag nog even rond willen sturen, maar moest er direct in.
Op zich ging het best goed, maar achter A waren de springers aan het losrijden en daar was hij nog wel wat kijkerig op, maar hij is niet echt geschrokken en ze heeft op 1 incidentje na toch een redelijke proef kunnen rijden.
Helaas waren de 166 punten goed voor een 8e plek en dat is (nog) niet genoeg voor afvaardiging naar de Gelderse. Over drie weken is nunspeet en dan hoop ik dat hij weer een beetje de oude is en ze alles uit de kast kan halen!
Mijn vriend maakte de pics en had meer oog voor Sam dan voor mijn zus!!
Hier sta ik voor te lezen en zie je hoe samsam zich opdrukt bij de A (waarachter het spring losrijterrein is)
Bijna 4-kant