Vanochtend liep vanochtend om half 5 de wekker al af en ik ging pas op kwart over 1 naar bed...

Aangezien had voor een SGW was kon ik goed mijn bed uitkomen dat scheelde!
Om 7 uur zijn we richting Hooge Mierde vertrokken en we kwamen netjes op kwart over 9 aan, direkt naar de Start gelopen om zo met Scum en Bitwise de cross te lopen!

Ik vond het een leuke cross. Vond hindernis 4 de opsprong wel erg pittig..

Na het crosslopen had ik nog ruimschoots de tijd voor het verkennen van het springparcour, rugnummer ophalen ff nog bij de waterbak neuzen hoe ik die het beste kon rijden en nog even lekker relaxen...

Het inrijden van de dressuur ging eigenlijk heel goed, ze was mooi rustig. In de ring ging het minder... Mevrouw had in de gaten dat ze mocht crossen en werd wat kortaf in de gangen... Zoals Scum na de tijd al zei had ik haar meer ruimte van voren moeten geven, maar ja heb nu al 2 keer onder een dressuurproef met haar mee gemaakt dat als ik haar meer ruimte gaf ze de kop erop zette en gewoon dood leuk alles aan elkaar scheurde....

Na de dressuur kon ik me gelijk omkleden voor het springen en de cross.
Bij het inspringen werd ik helemaal gek van Lucky, ze kon echt geen normale sprong nemen, ze werd helemaal gek van het idee dat ze zo de cross in moest (inspringen + delen van de cross waren direkt naast het springen). In de ring ging het nog redelijk, ik had wel erg veel tempo wisselingen en een beetje vreemde sprongen ertussen, maar goed kwam toch foutloos aan de finish!

Toen naar de keuring, Lucky was helemaal doorgedraaid, ze was kleddernat van het zweet en zat onder het schuim... de DA stelde een harstlag van 66 vast. En ik zei gelijk tegen de DA: 'Kan dat, met zo'n idioot paard'

Dat ging al beter dan het bij het springen, dus ik zag het nog niet zo donker in. Zei nog wel tegen Scum en Bitwise: 'Als ze zo idioot blijft doen weet ik zeker dat ik strand op 4 de opsprong'. Als ze zo onbenullig doet ziet ze namelijk vrij weinig...

Eenmaal van start gegaan ging het eigenlijk heel goed!!! Ze trok me soms wat uit het zadel, maar de opsprong ging geweldig. De trakhener deed ze zonder problemenm, ook de afsprong ging geweldig.
Vanaf hindernis 11 kon ik goed merken dat ze moe werd, ze liet haar benen wat hangen en op hindernis 13A had ik door mijn stomme eigen fout 1 weigering. 13A was de dikke boom voor het water, Lucky viel me in draf werd erg lang en ik kon haar er niet goed meer bij krijgen waardoor ze stopte. De 2e keer ging wel netjes en ze is verder ook goed over de finish gekomen.
Ik ben er nu zeker van dat ze de L wel aan kan! Ze ging super door deze cross, alleen dan die stop, maar dat was mijn fout.
In juli lekker veel trainen en dan wordt Wieringerwerf ons L debuut!!!

Foto's komen natuurlijk zo spoedig mogelijk! Ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik stills kan maken van een filmpje...