Iig, ik moest al om half negen dresuren. Dus half 8 er zijn, half 7 thuis weg. Gelukkig had ik de cross gister al samen met Rob Janssen gelopen, dus daar hoefde ik niet zo veel aandacht meer aan te besteden.
Ik stapte op, om te gaan dresuren, en meteen voelde ik al, dat het goed ging komen vandaag. Hij "knikte meteen door", en voelde super aan.
Aangezien hij in Ede super heet was onder het losrijden, hadden we er vandaag maar voor gekozen om lang los te rijden. Maar dat was juist vandaag niet nodig.
Tijdens het losrijden nog een flinke regenbui gehad, maar dat was eigelijk niet zo erg

daarna de proef in, hij liep super.. Ontzettend veel 8en, en 7ens. En zelfs 2 negens. Ik was dolgelukkig, en stond 3de.
1ste was Mara De Vries, die normaal Z1 dresuurt. En ik rij nog maar B dressuur..

Daarna het springen, wat foutloos ging. Gewoon een rustig, gelaxet rondje. Super...
Daarna eindelijk crossen. Ik had tussendoor nog even snel de cross met de moutainbike full speed doorgecrost, en nog even wat foto's gemaakt.. (die volgen later)..
Het crossen ging super, foutloos. Rob had gezegd dat ik rustig moest rijden, en dat deed ik, vandaar 13 tijdfouten, maar dat vind ik eigelijk niet zo belangrijk..
Na heel lang wachten op de uitslag, bleek ik uiteindelijk 3de te zijn. Als ik geen tijdfouten had gehad, was ik eerste.. Agja ik ben nu ook tevreden... Het ging iig super, en na ede ben ik daar heel blij mee