Vandaag was het zover... het eerste outdoor concours voor Mable en voor mij. Beide zijn we nog groentjes wat betreft alles daar omheen.
Het begon al met de trailer, ik en een 2 paards trailer op de weg

Wat bleek ik stond 2 kere op de lijst nr 12 en nr 23... hmmm

Dus ik in de benen naar Ring 22 (!) pff wat een eind lopen.
Daarna bij de trailer en toen kon het beginnen. Mable eraf gehaald en een poging gedaan kalkoenen in te draaien.... toen begon de ellende. Mevrouw gilde alles bij elkaar (hengstige merries

Hup erop en naar de ring om los te rijden, tussen alle trailers en vrachtwagens door brrrr maar Annemarein hield Mable gelukkig nog even vast.
In de ring losrijden nadat we eerst de brug over moesten weer zo eng

Proef 12 werd voorgelezen en naarmate de proef vorderde liep Mable beter en ging het al met al best fijn.
Ik kon niet goed op de letters rijden het was een rommelige proef dat wilde ik de 2e proef beter doen.
Dus ring 22 proef ik ging ervoor! Mable was tegen de hand en niet aan mijn been grrr Mable was leeg ( en ik stiekem ook) we konden niet dat neerzetten wat we wilden helaas.
Daarna lekker uitgestapt en geknuffeld en verwend en toen mijn stalgenootje ook klaar was hebben we de beestjes terug gebracht naar stal.
Om half 7 ben ik terug gegaan voor mijn coupons met als resultaat hou je vast 149 voor de eerste proef en 147 voor de tweede. Het was echt netjes gejureerd met genoeg op en aanmerkingen voor de volgende keer,
We gaan hard oefenen!!!!en ook met kalkoenen indraaien

(de foto´s komen op HaW morgen denk ik)