OP zich was het echt een geweldig concours. De eerste dag ook lekker gereden, en gewonnen

De dag erna werden door het enorme noodweer mijn proeven afgelast, ik moest pas in de avond rijden. De ochtend erna moest ik heel vroeg.
Het had heel de nacht geregend, en het springen werd afgelast, maar het dressuur hebben ze doorleuk door laten gaan.
Ik heb me er maar niet aan gewaagd, vond het niet echt fijn voor mijn paard. Hij heeft het nl al nooit zo op een wat gladdere bodem, en dit was gewoon een blubberzooi. Die van mij zou er zo een blessure oplopen, en dat risico vind ik een beetje onnodig voor een onnozel proefje. Dat was het mij dus echt niet waard....Dus maar rondje over het fietspad rond het terrein wezen stappen.
Vol goede hoop stond ik vanochtend vroeg op. Het was een zandbodem.. dus als de zon nou eens ging schijnen..

Helaas.. het regende nog net zo hard. Na wat bellen bleek dat ik morgen nog met de selectie voor mijn kring mee kan doen.. Mijn voorbereiding is met twee dagen niks doen verre van optimaal, maar ach, ik rijd gewoon mee.
Dit was de laatste druppel die mij huiswaarts deed keren.
Al met al was het er wel heel gezellig. We hebben wat afgelachen.. door de modder ploeterend. Voordat er hout was gestrooid maakte het ook echt niet uit HOE je liep.. gewoon ogen dicht en met je enkels door de modder, hahaha.. Ik zat gelukkig in een bungalowtje, dus we konden ons nog wel vermaken. Ik heb wat medelijden gehad met de mensen die in die tentjes stonden te kleumen..
Voor de mensen die er nog zitten... Veel succes!