Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alja schreef:nou jah de almelose ruiterdagen
in de afgelopen 2mnd ben ik ong. 8 keer gestart hier in de buurt en van die 8 keer had ik 6 keer dezelfde jury, kom ik daar in almelo heb ik haar weer..
daarom ga ik niet zo ver weg op wedstrijd

Op het losrijterrein veranderde Mikado in een moddermonster, en hij had er absoluut geen zin in. We waren allebei van top tot teen zwart, het wassen was dus voor niets geweest. Niet lekker losgereden, pas op het eind begon hij een beetje te komen. Proef uit m'n hoofd gereden, ga ik vaker doen, vond het eigenlijk wel fijn! Proef liep ook wel lekker, niet spectaculair, maar was tevreden. Jury vond het ook redelijk gegaan. Had zelf zo rond de 150 punten verwacht...
Stond met mn mond vol tanden, was net met m'n moeder aan het bellen, maar was helemaal door het dolle heen. Al die mensen die me uit hebben staan lachten met m'n Tinkertje: PUH! Kan het lekker wel
Was (ben) echt zooooooooooo blij! 2e wedstrijd! Eerste wedstrijd ook al een winstpunt, we gaan lekker zo! Hopen dat we het volhouden