Inrijden was perfect daar, klein terrein dus geen paard dat aan de kletter gaat

Het eerste proefje ging echt niet lekker voor mijn gevoel. Hij was bang bij de sloot en liep daar erg naar binnen. De volte in de linker galop ging veel te klein (zie rijtechnisch probleem) maar hij ging gelukkig wel de volte rond. Uiteindelijk had ik 154 punten en een 4e plaats van de 12 deelnemers, dus erg verassend dat ik nog zo hoog geeindingd was. Er werd trouwens vrij laag gejureerd vond ik, de eerst had 164 punten dus ik mag blij zijn dat ik nog 154 punten had in een proef die niet zo lekker aanvoelde.
Gelijk daarna de tweede proef gereden. Hij loopt altijd te diep in een tweede proef en deze keer dus ook. Maar verder wel netjes en het voelde wel beter als in de eerste proef. Helaas gleed hij finaal op zijn kont in de linkergalop doordat het glad was in een hoek, dus we waren te vroeg met de overgang naar draf, maar logisch. Hier werd ik wel op afgerekend met een 5 (viel nog mee). Aan deze bak grenzde ook nog eens een duivenfarm en die duiven konden elk moment huiswaards keren werd ons verteld haha, gelukkig niet gebeurd tijdens mijn proef, maar Ryan was wel wat bang voor dat huisje en bruggetje. VErder was ik wel tevreden maar weer had ik er niet super punten voor verwacht, en al helemaal geen prijs. En wat bleek, ik had 156 punten en een 3e prijs (van de 12 deelnemers!). Ik super blij natuurlijk! Weer vrij laag gejureerd want de eerste had maar 7 punten meer.
Dus ik ben blij met mijn 4e en 3e plaats van de 12 deelnemers en blij met mijn winstpunt(je), beker en lintje. Weer een geslaagde dag!!
Ik heb nu 11 winstpunten in de B en ga de B uitrijden tot de 20.